مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود

مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.

 

تقریبا نیمی می گویند که می خواهند آن تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود. این بدان معناست که ناشران برای تهیه محتوایی که مشترکین آنلاین آن را کلیک می کنند، باید اهمیت تبلیغات را در اولویت قرار دهند. دو سوم می گویند که ارتباط و اعتماد به ناشر، کلید اصلی تبلیغات است.


اما در شرایطی که مصرف کنندگان به طور فزاینده نسبت به نحوه جمع آوری و استفاده از داده های شرکت ها شک و تردید می کنند، می تواند مشکل ساز شود.

این امر باعث می شود تا ناشران بتوانند روشهای جدیدی برای ارتباط با مخاطبان از طریق کانالهایی که به آنها اعتماد دارند پیدا کنند و قبلاً برای ایجاد یک رابطه موجود مانند ایمیل از آنها استفاده کرده اند.

جف کوپیتسکی، مدیر عامل PowerInbox می گوید ناشران می توانند برای تقویت تعامل، روش ارتباط یک به یک با مشترکین ایمیل را در کانالهای دیگر اعمال کنند. با اتخاذ یک استراتژی پیام رسانی چند کاناله که ناشران را قادر می سازد تا پیام های مشترکین را بهینه سازی، شخصی سازی و خودکار سازی کنند.

کوپیتسکی در بیانیه خبری گفت: “ناشران دچار مشکل هستند: آنها درآمد و ترافیک دوستانه افراد Facebook و Google را از دست می دهند و به راه حل هایی نیاز دارند که به آنها کمک کند تا بتوانند کنترل روابط مخاطبان خود را به دست آورند و درآمد جدید کسب کنند.”