
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نقد رسانهها میتواند بازوی یاریگر مجموعههای صنعتی باشد و لازم است از ظرفیت رسانهها در این خصوص استفاده بهینه کرد.
به گزارش شارا به نقل از امتداد نیوز، فرزاد خلفی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای همخانواده روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: برخورد انفعالی با رسانه صحیح نیست و انتقاد رسانهها میتواند در برخی مواقع راهگشا باشد.
وی به ضرورت توجه مدیران صنعتی به انتقاد رسانهها شد و افزود: رسانهها قدرت نفوذ قابلتوجهی در بین افکار عمومی دارند و این ظرفیت میبایست مورد استفاده قرار گیرد. رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: به ویژه با بروز و ظهور رسانههای دیجیتالی میبایست از ظرفیت اطلاعرسانی و تأثیرگذاری آن ها استفاده گسترده داشت.
خلفی یکی از عوامل موفقیت کشورهای پیشرفته را توجه به افکار عمومی دانست و متذکر شد: در واقع سازمانی موفق است که بتواند روابط مطلوبی با افکار عمومی برقرار کند. مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت به ضرورت تقویت تعاملات درونسازمانی اشاره و تصریح کرد: در صورتی که روابط عمومی مطلوبی در یک مجموعه فراهم شود، زمینه رشد و شکوفایی آن نیز امکانپذیر خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بخش صنعتی کشور به سیاستهای اقتصاد مقاومتی شد و تأکید کرد: زمانی میتوان سیاستهای اقتصاد مقاومتی را محقق ساخت که مردم کالای ایرانی بخرند.
رئیس مرکز روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت مسیر پیشرفت کشور را ترغیب به استفاده از تولید داخلی دانست و افزود: در عین حال لازم است کیفیت تولیدات داخلی ارتقا یابد تا خود مردم راغب به استفاده از آن باشند. وی متذکر شد: در تولید کالا میبایست فعالان اقتصادی نیازسنجی کرده و برای تأمین نیازمندی مردم اقدام به تولید کنند.
|
نظر بدهید