شارا– این هفته پی آر نیوز سوالی را در صفحه فیس بوک خود مطرح کرد و از طرفدارانش پرسید: «به نظر شما کدام مهارت روابط عمومی کم، ارزش گذاری شده است؟» نزدیک به 50 نفر پاسخ های مختلفی از جمله اندازه گیری، روابط رسانه ای و خلاقیت دادند. یکی از کارگزاران اظهار داشت که او احساس می کند تمام مهارت های روابط عمومی کم، ارزش گذاری شده اند. نتیجه این تحقیق نشان می داد که بسیاری از کارگزاران روابط عمومی معتقدند که جنبه های زیادی از شغل آن ها دست کم گرفته شده زیرا در نهایت مردم نقشی که متخصصان روابط عمومی در مبارزات تبلیغاتی طراحی شده شان بازی می کنند را درک نمی کنند.
|
نظر بدهید