مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سوالات مشتریان پاسخ می دهد

به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می دهد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می دهد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه،اسماعیل لله گانی در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یک گفت و گوی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به سوالات مشتریان در حوزه های مختلف خدمات بانکی پاسخ خواهد داد و آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.


مشتریان گرامی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را به شکل مستقیم با مدیرعامل بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می توانند روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 10 تا 11:30 از طریق تماس با شماره 8525 -021 و انتخاب کلید 3 در این گفت و گوی تلفنی شرکت کنند.