مدیران باید باور کنند که روابط عمومی می تواند واحد موثری باشد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران: – شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با بیان این که متاسفانه روابط عمومی در کشور ما هنوز که هنوز است جایگاه اصلی خود را بدست نیاورده است، گفت: فاصله بین مدیران ارشد سازمان ها با روابط عمومی هایشان زیاد است این فاصله باید کم شود یعنی مدیران باید باور کنند که روابط عمومی می تواند واحد موثری باشد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با بیان این که متاسفانه روابط عمومی در کشور ما هنوز که هنوز است جایگاه اصلی خود را بدست نیاورده است، گفت: فاصله بین مدیران ارشد سازمان ها با روابط عمومی هایشان زیاد است این فاصله باید کم شود یعنی مدیران باید باور کنند که روابط عمومی می تواند واحد موثری باشد.

 

 به گزارش شارا، داوود عربعلی در حاشیه گشایش نخستین نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شارا، اظهار داشت: اگر مدیر ارشد سازمانی دارای مهارت های ارتباطی نباشد و روحیات روابط عمومی نداشته باشد اصلا نمی تواند در قلب مخاطبان نفوذ کند این مهمترین مولفه است.
 

وی افزود: توصیه می کنم به آن هایی که سابقه زیادی در روابط عمومی دارند نباید خسته شوند و با اعتقاد راسخ و دلگرمی ادامه دهند الان با گذشته بسیار بسیار متفاوت است یقین دارم اگر با همین پشتکار حرکت کنیم به آن هدف اصلی که رشد و تعالی کشور عزیزمان است می رسیم.