
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان گفت: مهمترین رکن هر سازمانی روابط عمومی است که نقش آن در بیان واقعیتها بسیار ارزشمند است.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای دستگاههای اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در لرستان ، روابط عموی ها را مشاوری امین برای سازمان و مردم عنوان کرد و اظهار کرد : روابط عمومی قلب تپنده ، رکن و وجهه سازمان است و پل ارتباطی بین مردم و دولت که مهمترین وظیفه اش شفاف سازی فعالیتها و خدمات سازمان برای عموم مردم است.
وی با بیان اینکه مجموعه دستگاههای اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار در استان خدمات فراوان و عمده ای را برای مردم انجام می دهند تصریح کرد :شورای روابط عمومی های استان با همفکری ، فرهنگ سازی و تقویت ارتباط های دوسویه و استفاده از ظرفیتهای موجود خدمات و کارهایی که این مجموعه بزرگ انجام می دهد را به مردم اطلاع رسانی کنند.
آشتاب در ادامه افزود: روابط عمومی ها امروز با توجه به گستردگی اطلاعات و اخبار ، با تبلیغات و تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی و خلق ایده های نو در جلب رضایتمندی مردم تلاش کنند.
در ادامه این جلسه مهدی آل کثیر رییس شورای روابط عمومی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان لرستان با تشریح عملکرد و وظایف این شورا اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه مشورت و هماهنگی با روابط عمومی های دستگاههای این مجموعه در اجرای بهتر رسالت روابط عمومی هر سازمان از جمله اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط دائمی با جامعه هدف به خصوص تقویت ارتباطات میان ادارات عضو شورای هماهنگی می باشد.
در این جلسه مسئولین روابط عمومی های مدیریت درمان تامین اجتماعی،آموزش فنی و حرفه ای، بهزیستی، سازمان بازنشستگی، تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، صندوق بیمه روستاییان و عشایرحضور داشتند و نظرات خود را در خصوص رسالتهای روابط عمومی ارائه نمودند.
|
نظر بدهید