مدیر عامل بیمه دانا: روابط عمومی آیینه تمام نمای ارایه خدمت به مردم و بیمه گذاران است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نایب رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه دانا، روابط عمومی را آیینه تمام نمای ارایه خدمت به مردم و بیمه گذاران توصیف کرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نایب رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه دانا، روابط عمومی را آیینه تمام نمای ارایه خدمت به مردم و بیمه گذاران توصیف کرد.

 

به گزارش ، دکتر بیژن صادق در بازدید از مدیریت روابط عمومی ، ضمن دیدار و گفت و گو با مدیر و سایرهمکاران این مدیریت ، از خدمات و تلاش های انجام شده آنان به ویژه در طول ماه های اخیر تقدیر و تشکر کرد .


وی ، روابط عمومی را ویترین و نمای شرکت در ارایه خدمات به مخاطبان بیرونی دانست و با تاکید برمثبت اندیشی و ایجاد موج مثبت بین همکاران اظهار داشت: بدون شک با نظم و انضباطی که در دنیا حاکم است، کسانی که به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام می دهند، از پاداش معنوی برخوردار خواهند بود.


مدیر عامل بیمه دانا در پایان از خدمات و تلاش های مدیر و سایرهمکاران این مدیریت تشکر کرد.


در این بازدید بهروز میرزایی مدیر روابط عمومی ضمن معرفی همکاران به مدیر عامل و تشریح وظایف آنها، گزارشی از اقدامات، برنامه ها و پروژه های اجرا شده اخیر ارایه کرد.