محورها و مهلت ارسال مقالات به نهمین «کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت» مشخص شد

فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران، تجربه‌ها و روندها» و هشت محور مساله‌مند و مهم حوزه صنعت اعلام شد.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| فراخوان نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی صنعت در ایران، تجربه‌ها و روندها» منتشر شد.


به گزارش دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران، تجربه‌ها و روندها» و هشت محور مساله‌مند و مهم حوزه صنعت اعلام شد.


برای پیشرفت جامعه صنعتی کشور هیچ چیز مهمتر از بکارگیری نیروهای متخصص نیست. تخصص اولین و مهمترین اولویت در انتخاب مدیران روابط‌عمومی است بنابر این انتظار می‌رود جامعه صنعتی کشور از این نظر روابط‌عمومی‌ها را رصد، ارزیابی و برگزیند. ما نیازمند روابط‌عمومی سرآمد هستیم که در همه زمنیه‌ها رشد کرده و عملکرد شایسته‌ای را از خود بروز دهد، بنابر این حضور روابط‌عمومی متخصص در بخش صنعت به معنای انسانی کردن و روح بخشیدن به صنعت است تا فضای آن انسانی و اخلاقی شود.


در نهمین دوره این رویداد که تیرماه 1401 برگزار خواهد شد، موضوعاتی همچون «روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی» با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور، به عنوان محورهای اصلی انتخاب شده‌اند.


گفتنی است، اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ 15اردیبهشت‌ماه1401، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.


علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن 88356076 تماس حاصل نمایند.