محتوای کوتاه قابل خوردن تولید کنید

جهان هر روز سریعتر می شود. در حالی که بسیاری از مردم در اوقات فراغت خود در حال تماشای ویدیوهای رسانه های اجتماعی هستند، برخی در بین جلسات، در صف فروشگاه یا حمل و نقل عمومی به تماشای آنها می پردازند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| جهان هر روز سریعتر می شود. در حالی که بسیاری از مردم در اوقات فراغت خود در حال تماشای ویدیوهای رسانه های اجتماعی هستند، برخی در بین جلسات، در صف فروشگاه یا حمل و نقل عمومی به تماشای آنها می پردازند. به همین دلیل است که یکی از استراتژی‌های ویدئویی رسانه‌های اجتماعی که باید در سال 2021 روی آن تمرکز کرد، تسلط بر هنر محتوای بسیار کوتاه است.
 

“یک مطالعه اخیر نشان داد که 60 درصد از بازاریابان کلیک های بیشتری را با پست های ویدئویی در مقایسه با تصاویر ثابت مشاهده کردند.”

اول از همه، به خاطر داشته باشید که بیشتر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به‌طور خودکار پخش محتوای ویدیویی را در حین حرکت بینندگان شروع می‌کنند. بنابراین، مطمئن شوید که ویدیوهای شما برای پخش خودکار مناسب هستند. آنها را کوتاه نگه دارید. پیام های کلیدی خود را در چند ثانیه اول قرار دهید.”

به یاد داشته باشید که اکثر مردم صدای شما را نمی‌شنوند، بنابراین مطمئن شوید که ویدیوهایتان بی‌صدا هستند. همپوشانی های متنی را در نظر بگیرید، یا زیرنویس ها را مستقیماً در پلتفرم هایی مانند لینکدین، توییتر و فیس بوک آپلود کنید.

 

نویسنده: Pamela Bump

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران