ما روابط عمومی‌ درجه یکی هستیم

روابط عمومی وظیفه‌‌اش حفظ ارتباط با گروه‌های هدف و مشتری‌ها و اونهایی‌ که می‌خوان باهاش تعامل سازنده داشته‌ باشن.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی وظیفه‌‌اش حفظ ارتباط با گروه‌های هدف و مشتری‌ها و اونهایی‌ که می‌خوان باهاش تعامل سازنده داشته‌ باشن.

اصلی‌ترین وظیفه‌مون یه جورایی پاسخگوییه؛ یعنی باید همیشه همه‌جا رو رصد کنیم و جاگیری مناسبی داشته‌باشیم تا به تصویر ذهنی و تصویر تجاری بیزنس یا خدمتی که انجام می‌دیم لطمه‌ای وارد نشه. همین همیشه پاسخگو بودنه که باعث می‌شه مردم تصمیم بگیرن که می‌تونن بهمون اعتماد کنن یا نه.

ما سابقه‌های خرید مشتری‌ها رو به‌روز می‌کنیم و بهترین خدماتمون رو که نزدیک به سلیقه‌شونه بهشون پیشنهاد می‌دیم.

خوراک خبری رسانه‌ها رو ما تأمین می‌کنیم و برای هر مصاحبه یا تماسی با مقام بالاتر یه حالا درخواست کتبی بدین خاصی تو نگاهمونه و همه خبرنگارها هم باید این نگاه رو جدی بگیرن.

چون ما اعصاب نداریم پیگیر تکذیبیه چاپ کردن تو همون صفحه خبر باشیم.

این روزها -وقتی می‌گیم این روزها شما ۱۵ سال اخیر رو در نظر بگیرین- یه‌کمی بی‌حوصله‌تر شدیم. برای همین گاهی مجبوریم خطوط رو اشغال کنیم و شما فکر می‌کنین که ما چقدر شاخیم که همیشه اشغال هستیم و کشوها و بایگانی‌های بیشتر ما پر از نامه‌هایی که قراره یه روزی بهشون رسیدگی کنیم و پیامک‌هایی که هیچ‌وقت چک نمی‌شن و شکایاتی که تا به‌جاهای باریک نکشه پاسخگوش نیستیم.

ما روی کاغذ مثل روابط عمومی‌های کره و ژاپن هستیم یعنی همه‌ش یا در حال پاسخگویی هستیم یا استعفا.

اگر یکی‌مون رو در حالتی غیر از اینها دیدین بدونین ژن خوبه و اصلاً نیازی به اون دو تا کار در خودش احساس نمی‌کنه و فک و فامیل مثل یک تمیزکننده قوی همه آثار خرابکاری‌هاش رو توی سازمانی که در اون هست پاک می‌کنن اما در عمل خسته‌ایم و بیشتر وقت‌ها گارد دفاعی داریم. واقعیت اینه که حال این روزها بیشتر ما روابط عمومی‌ها چیزی شبیه اینه…با هم بشنویم!

منبع: پایگاه خبری گُلوَنی، مهدیسا صفری‌خواه