لزوم توجه به ایده های نو و خلاقانه در روابط عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || محمدجواد رحمانی آلاشتی؛ سرپرست روابط‌عمومی این اداره‌کل در نشست هم‌اندیشی با رابطین روابط‌عمومی شهرستان‌ها که در محل سالن جلسات برگزار شد، باتأکید‌بر توجه، تدوین و برنامه‌ریزی هرچه‌سریع‌تر برای برگزاری باشکوه هفته منابع‌طبیعی و آبخیزداری، گفت: رابطین روابط‌عمومی شهرستان‌ها، به‌دنبال، طرح و ایده‌های نو و خلاقانه باشند.

وی بابیان‌اینکه روابط‌عمومی یک علم، فن و هنر است و کسی که در فضای روابط‌عمومی کار می‌کند باید علاقه‌مند و عاشق این کار باشد، افزود: خوشبختانه نگاه و درک مدیران نسبت به اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی، تغییر کرده و همین تغییر نگاه، سبب شده تا مسئولیت روابط‌عمومی‌ها سنگین‌تر شود.

رحمانی بااشاره‌به‌اینکه همواره باید در تمامی زمینه‌ها خود را با سلایق و تقاضای جامعه هدف در حوزه اطلاع‌رسانی متناسب با تکنولوژی و برنامه‌های روز دنیا، بروز کنیم، عنوان کرد: زحمات و تلاش‌های کارکنان منابع‌طبیعی به‌موقع و درست اطلاع‌رسانی شود.

سرپرست روابط‌عمومی اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، با اظهار این مطلب که طی مذاکرات حضوری به‌عمل‌آمده با صداوسیمای مرکز مازندران، آمادگی برای تهیه، تولید و پخش سوژه‌ها و موضوعات جذاب با محوریت کاشت یک‌میلیارد درخت و نهال‌کاری، وجود دارد، گفت: شهرستان‌ها سوژه‌های خاص را کشف و شناسایی و به روابط‌عمومی اداره‌کل اعلام کنند تا از ظرفیت رسانه ملی دراین‌خصوص استفاده شود.

 وی درادامه با اظهار این‌مهم که روابط‌عمومی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد، گفت: رابطین روابط‌عمومی علاوه‌بر انعکاس و انتشار فعالیت‌های مدیران و کارکنان، باید به‌سمت رضایت‌مندی مردم و امیدآفرینی جامعه حرکت کنند؛ یعنی ضمن تقویت ارتباط و تعامل دوسویه، با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مناسب، بستر امیدآفرینی و افزایش اعتماد عمومی را فراهم نمایند.

انتهای پیام/