0
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • محله روابط عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • محله روابط عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا

سیزدهمین دوره آموزش تخصصی روابط‌عمومی اوقاف برگزار شد؛ لهراسبی: روابط‌عمومی حقیقت‌جوست، نه سخنگو

۲۰ آبان ۱۴۰۴

انتصاب رضا صفریان به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد غدیر نی‌ریز

۲۰ آبان ۱۴۰۴

چرا آینده درآمد ناشران به شفافیت بستگی دارد، نه حجم انتشار

۲۰ آبان ۱۴۰۴

جنگ سوم مرورگرها؛ رقابت هوش مصنوعی برای تصاحب آینده وب

۲۰ آبان ۱۴۰۴
شارا شارا
0
شارا شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • محله روابط عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • محله روابط عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0

لزوم ارتقای روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی قزوین برای انتقال شفاف خدمات دولت به مردم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بر ضعف اطلاع‌رسانی تأکید کرد و خواستار ارتقای روابط‌عمومی‌ها جهت انعکاس شفاف خدمات دولت به شهروندان شد.

4 دقیقه حداقل زمان مطالعه ۰۴ مهر ۱۴۰۴
پرینت

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر ضعف اطلاع‌رسانی، از ضرورت ارتقای روابط ‌عمومیی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و خواستار انتقال شفاف خدمات دولت به مردم شد.

به گزارش استان‌سازان، شهرام احمدپور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به اینکه خدمات دولت بایستی از طریق روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی منعکس شود، اظهار کرد: مدیران باید در راستای ارتقای روابط عمومی‌ها اقدام کنند و در این راستا نیز روابط عمومی‌ها مکلفند خدمات دولت را منعکس و به اطلاع مردم برسانند .

احمدپور در خصوص لزوم تهیه سند رسانه در استان قزوین، بیان کرد: معتقدم که اگر قرار باشد سندی در این رابطه تهیه و پول و وقت برای آن هزینه شود اما به آن عمل نکنیم و حتی آن را در طول سال هم مشاهده نکنیم چه چیزی و چه مشکلی را می‌تواند برای ما حل‌وفصل کند.

وی ادامه داد: امروز متأسفانه عملکرد و کارهای دولت روشنگری نمی‌شود، این در حالی است که با وجود تمام دیدارهای استاندار قزوین با مقام‌های بلند پایه کشور، که تنها چهار دیدارشان با معاون اول رئیس‌جمهور بوده، انعکاس لازم از سوی رسانه‌ها صورت نگرفت، چرا باید این قدر غریبانه و مظلومانه خدمات دولت صورت بگیرد اما اطلاع رسانی نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به اینکه امروز در شرایط بسیار سخت اقتصادی کشور، تمامی طرح عمرانی استان پیش می‌رود و ارزش افزوده و حقوق و مزایای کارکنان همچنان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: همین موضوع انتقال آب شرب از سد طالقان با ۱۵ همت اعتبار حتی در تصورات هم جای نمی‌گرفت، طرحی بود که شاید اگر محقق نمی‌شد سال آینده همین مسئله برای استان به یک بحران تبدیل می‌شد.

احمدپور تصریح کرد: همه انتقادات در استان به موضوع انتقال آب سد طالقان به تهران بود اما مگر قزوین در گذشته سهمی از آن برای آب شرب خود داشت؟ هیچ کجا تعیین نشده بود که از آب سد طالقان برای آب شرب قزوین سهمیه‌ای در نظر گرفته شود، از قدیم برای بخش کشاورزی سهمی از این آب برای استان در نظر گرفته بودند اما برای آب شرب نه، متأسفانه این مطالبه گری‌ها هیچ کجا عنوان نشده است.

وی تاکید کرد: دکتر پزشکیان همواره مورد تفقد مقام معظم رهبری بوده‌اند و واضح و شفاف طی چند روز گذشته نیز همه را مکلف کردند تا با ایشان همکاری داشته باشند، ایشان حتی قبل از سفر به سازمان ملل نیز با مقام معظم رهبری دیدار داشتند اما در فضای مجازی چه چیزی را به غیر از تخریب دولت مشاهده می‌کنیم؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به موضوع روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، گفت: ساختار روابط عمومی‌ها در کشور نیاز به بازنگری دارد و این موضوع می‌تواند پیشنهاد استان به شورای اطلاع رسانی دولت نیز باشد تا حداقل در حوزه ادارات، روابط عمومی‌ها ارتقا پیدا کنند، ظرفیت خدمات دولت به حاکمیت و نظام بازمی‌گردد و اگر بخواهیم در این زمینه سکوت کنیم خیانت به نظام کرده‌ایم، ذیل حاکمیت دولت قرار دارد و به خاطر عقده گشایی‌های خودمان خدمات دولت را نباید ناچیز و نادیده بگیریم.

احمدپور اظهار کرد: مشقتی که دولت برای تأمین بودجه و اداره کشور می‌کشد بر کسی پوشیده نیست، در بسیاری از موضوعات دکتر پزشکیان به صورت شفات انتقادات خود را بیان می‌کنند و بعد مشاهده می‌کنیم که مقام معظم رهبری به خاطر همین صراحت لهجه و پای کار بودن از ایشان تشکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه بایستی خدمات دولت در استان را به آگاهی شهروندان برسانیم، عنوان کرد: ما انتخابات شوراهای اسلامی را در پیش داریم، موضوع مشارکت اجتماعی در انتخابات که تضمین کننده بقا، ثبات و ادامه استمرار راه نظام است به مشارکت مردم بستگی دارد، در جنگ ۱۲ روزه طراحی‌ها چنین بود که مردم را پای اغتشاشات بیاورند و به قول خودشان نظام را ساقط کنند، آنها نقش و جایگاه مردم را درست تشخیص داده‌اند، این در حالی است که ما بایستی جایگاه مردم را به درستی تشخیص بدهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو کلید ضمانت نظام ما خواهد بود و اگر خدمات دولت به استحضار مردم برسد به طور حتم در انتخابات پیش رو تجدید نظر صورت خواهد گرفت.

احمدپور اضافه کرد: هر چند این خدمات هم اکنون نیز ارائه می‌شود اما متأسفانه اطلاع‌رسانی نمی‌شود، نقش و رسالت روابط عمومی دستگاه‌ها نیز همین موضوع است و باید گفته شود که علی‌رغم همه سختی‌ها در هفته دولت بالغ بر ۵۰ همت اعتبار در بخش‌های دولتی و خصوصی اجرایی شد.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.shara.ir/?p=43616

ارسال به
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر ارسال به واتس آپ ارسال به واتس آپ اشتراک گذاری در لینکدین ارسال به تلگرام
قبلی مایکروسافت دسترسی ارتش اسرائیل به Azure و هوش مصنوعی را به دلیل نظارت گسترده بر فلسطینی‌ها مسدود کرد
تصمیم مایکروسافت برای توقف همکاری با ارتش اسرائیل نقطه عطفی در مسئولیت‌پذیری فناوری در برابر حقوق بشر است.
بعدی برگزاری سومین جلسه رابطین روابط‌عمومی دهیاری‌های بخش مرکزی ورامین برای ارتقای اطلاع‌رسانی محلی
سومین جلسه رابطین روابط‌عمومی دهیاری‌های بخش مرکزی ورامین با هدف تقویت اطلاع‌رسانی و هماهنگی رسانه‌ای میان دهیاری‌ها برگزار شد.

نظر بدهید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید

6 + 3 =

جدیدترین مطالب

  • سیزدهمین دوره آموزش تخصصی روابط‌عمومی اوقاف برگزار شد؛ لهراسبی: روابط‌عمومی حقیقت‌جوست، نه سخنگو
    در دوره آموزشی روابط‌عمومی اوقاف، بر تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی، شفافیت رسانه‌ای و جایگاه پژوهش در روابط‌عمومی تأکید شد.
  • انتصاب رضا صفریان به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد غدیر نی‌ریز
    رضا صفریان، مدیر باسابقه و مؤلف نخستین کتاب روابط‌عمومی صنعتی، سکان مدیریت روابط‌عمومی فولاد غدیر نی‌ریز را بر عهده گرفت.
  • چرا آینده درآمد ناشران به شفافیت بستگی دارد، نه حجم انتشار
    امری داونینگ‌هال، مدیر ارشد درآمد در Unwind Media، در مقاله‌ای در AdExchanger هشدار می‌دهد که مدل حجم‌محور تبلیغات دیجیتال در حال فروپاشی است و تنها راه حفظ درآمد ناشران، بازگشت به شفافیت، کیفیت و اعتماد است.
  • جنگ سوم مرورگرها؛ رقابت هوش مصنوعی برای تصاحب آینده وب
    نبرد تازه‌ای میان گوگل، OpenAI، مایکروسافت و استارتاپ‌ها آغاز شده تا مرورگرهای هوشمند، آینده تعامل انسان با اینترنت را بازتعریف کنند.
  • دستیار هوش مصنوعی تایم؛ گامی بزرگ در تحول ژورنالیسم دیجیتال
    مجله تایم با راه‌اندازی دستیار هوش مصنوعی، تجربه‌ای نوین از دسترسی به محتوای ۱۰۲ ساله خود در ۱۳ زبان برای کاربران جهانی فراهم کرده است.
  • کارلوس مانوئل آلوارز و رمان «جنگ دروغین»؛ تصویری شاعرانه از تبعید، خشم و بی‌جایی
    رمان «جنگ دروغین» تصویری درخشان و انتقادی از زندگی تبعیدی‌های کوبایی است که میان واقعیت و خیال، در جست‌وجوی هویت و خانه‌ای تازه سرگردان‌اند.
  • دانشگاه شنوا؛ نقش تازه روابط‌عمومی در گفت‌وگوی مؤثر میان دانشجویان و مدیران
    علی ساعتچی | دانشجوی کارشناسی رشته روابط‌عمومی
  • عصر رسانه‌های یکپارچه؛ پیوند خلاقانه صدا، تصویر و تجربه برای آینده ارتباطات
    کلوین استوری در یادداشت خود تأکید می‌کند که ادغام رسانه‌ها نه پایان هرج‌ومرج دیجیتال، بلکه آغاز هم‌افزایی خلاق میان انسان، فناوری و محتواست.
  • «حروف در حرکت»؛ کتاب سه‌بعدی که تاریخ تایپوگرافی را زنده می‌کند
    کتاب جدید کِلی اندرسون با ترکیب هنر، نور و حرکت، تجربه‌ای تازه از تاریخ تایپوگرافی و طراحی حروف ارائه می‌دهد.
  • بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • عضویت در بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • ارسال خبر به شارا
  • عکس های روابط عمومی
  • ویدئوی های روابط عمومی
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • اخبار روابط عمومی
  • مقالات روابط عمومی
  • تازه های نشر روابط عمومی
  • انتصابات روابط عمومی
  • جهان روابط عمومی
  • ارتباطات و روزنامه نگاری
  • اخبار بانک و بیمه
  • روابط‌ عمومی
  • روابط عمومی ایرانی
  • فناوری نو و هوش مصنوعی
  • مسئولیت اجتماعی و ESG
  • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
  • تبلیغات و بازاریابی
  • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
  • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
  • فروشگاه روابط عمومی
  • کنفرانس بین ‌المللی روابط عمومی ایران
  • جشنواره مردم داری ایران
  • جوایز صنعت روابط عمومی ایران
  • اجلاس ملی مدیران روابط‌ عمومی
  • رخداد ملی روابط‌ عمومی
  • روز جهانی روابط‌ عمومی
  • جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی
شارا شارا
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. © 2024– 2015