شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || شرکت فیشرمن پیآر (Fishman PR) بار دیگر توانست رتبه نخست را در فهرست «تأمینکنندگان برتر فرانچایز» مجله Entrepreneur در سال ۲۰۲۵ به دست آورد. این شرکت از زمان آغاز این رتبهبندی (هشت سال پیش) تاکنون همیشه در جایگاه نخست دستهبندی روابطعمومی قرار داشته و تنها مجموعهای است که هر سال این عنوان را حفظ کرده است.
سابقه و مشتریان
فیشرمن پیآر بیش از سه دهه است که در زمینه کمک به برندهای فرانچایزی برای دیدهشدن در رسانهها و رشد کسبوکار فعالیت میکند. مشتریان برجسته این شرکت شامل پلتفرمهای چندبرندی همچون Neighborly، Unleashed Brands و Xponential و همچنین برندهای شناختهشدهای مانند Pet Supplies Plus و Edible Arrangements هستند.
دیدگاه بنیانگذاران
شری فیشرمن (Sherri Fishman)، بنیانگذار و مدیر ارشد چشمانداز شرکت، میگوید:
«فرانچایز در دیانای ماست. ۳۴ سال است که با مدل فرانچایز زندگی کردهایم و تجربهای در اختیار داریم که هیچ آژانس عمومی دیگری قادر به ارائه آن نیست. من و برد فیشرمن (Brad Fishman)، مدیرعامل، ریشهای عمیق در صنعت فرانچایز داریم و تیم ما از دانشی نهادی بهرهمند است که مشتریان به آن تکیه میکنند.»
روش رتبهبندی
فهرست امسال بر اساس نظرسنجی سالانه از بیش از ۱۱۰۰ اعطاکننده فرانچایز تهیه شد. شرکتکنندگان، تأمینکنندگان مورد استفاده خود را معرفی و در حوزه کیفیت، هزینه و ارزش، آنها را ارزیابی کردند. در مجموع بیش از ۱۸۰ تأمینکننده در ۱۳ دسته مختلف رتبهبندی شدند و فیشرمن پیآر از سوی ۱۳۵ برند فرانچایزی امتیازات بالایی دریافت کرد.
خدمات و نقش استراتژیک
دبرا ویلچیس (Debra Vilchis)، رئیس فیشرمن پیآر، میگوید:
«مشتریان ما ما را بهعنوان بخشی از تیم خود میبینند؛ از مشاوره راهبردی برای رشد فرانچایز گرفته تا مدیریت بحران ارتباطی و طراحی کمپینهای خلاقانه برای مصرفکنندگان. به دلیل آشنایی ما با جزئیات توسعه فرانچایز، رشد مبتنی بر سرمایهگذاری خصوصی و مدیریت چندواحدی، اغلب از ما میخواهند در سطح مدیریتی همراهشان باشیم و مشاوره استراتژیک فراتر از پوشش رسانهای ارائه دهیم.»
نوآوری در عصر هوش مصنوعی
تیم فیشرمن پیآر با ترکیب رسانههای کسبشده، روابط با اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوایی و استراتژیهای دیجیتال توانسته برندهای فرانچایزی را به جایگاهی برجسته برساند. امسال این شرکت گام تازهای برداشت و تمرکز خود را بر استراتژیهای روابطعمومی مبتنی بر مکان (GEO-driven PR) قرار داد تا برندها بتوانند در عصر جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز بهخوبی دیده شوند.
ویلچیس هم اضافه میکند:
«هدف ما ایجاد پیامرسانی اصیل و مرتبط برای فرانچایزهاست. با ترکیب میراث داستانگویی قابل اعتماد با بازاریابی یکپارچه و نوین، اطمینان میدهیم که اعتبار و شهرت مشتریانمان در جهان هوش مصنوعی حفظ و تقویت شود.»
منبع: Entrepreneur – ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۵
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید