0
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا

انتصاب نگار اصغری به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته داژبال استان البرز

۱۱ مرداد ۱۴۰۴

فراخوان بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی؛ رقابت آثار برتر چاپی، دیجیتال و هوش مصنوعی

۱۱ مرداد ۱۴۰۴

حسین رحمانیان سرپرست مرکز روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی شد؛ روابط عمومی، راوی شفاف‌سازی و تحول اداری

۱۱ مرداد ۱۴۰۴

محورهای دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با رویکرد «روابط‌عمومی پیش‌بین» اعلام شد

۱۱ مرداد ۱۴۰۴
شارا شارا
0
شارا شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0

فراخوان بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی؛ رقابت آثار برتر چاپی، دیجیتال و هوش مصنوعی
بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای معرفی، تقدیر و ارتقای آثار و ابتکارات برتر روابط‌عمومی کشور در حوزه انتشارات چاپی، دیجیتال و تولیدات مبتنی بر هوش مصنوعی است.

1 دقیقه حداقل زمان مطالعه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴
پرینت

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || فراخوان ارسال آثار به بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد.

انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف ارتقای سطح کیفی انتشارات و ترویج نوآوری و تعامل در حوزه ارتباطات سازمانی، فراخوان ارسال آثار برای بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی را منتشر کرد.

به گزارش شارا، این جشنواره با رویکرد رقابتی و تخصصی، پذیرای آثار فعالان و کارشناسان روابط‌عمومی در ۱۱ بخش اصلی از جمله برنامه انتشاراتی، مستندسازی، داستان‌سرایی، انتشارات چاپی و الکترونیکی، نشریات داخلی، بروشور و کاتالوگ، ویژه‌نامه، هنرهای بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تحلیل محتوا و بخش کارشناسان برتر است.

جشنواره امسال به‌ویژه بر نقش انتشارات دیجیتال، بهره‌گیری از هوش مصنوعی، گسترش انتشارات تعاملی و ارزیابی آثار تولیدی با فناوری‌های نوین تأکید دارد. بخش‌های جدیدی همچون «نشریه داخلی برتر» و «آثار تولیدی توسط هوش مصنوعی مولد» نیز به ساختار جشنواره افزوده شده است تا نوآوری و خلاقیت بیش از پیش مورد تقدیر قرار گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود کاربرگ ارسال آثار، به سایت www.kpri.ir مراجعه کنید یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۶۶۹۴۳۶۷۰ – ۶۶۵۷۰۱۹۴ (۰۲۱) تماس بگیرید.

لینک فراخوان آثار: https://kpri.ir/?p=13584

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

لینک کوتاه: https://www.shara.ir/?p=41095

ارسال به
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر ارسال به واتس آپ ارسال به واتس آپ اشتراک گذاری در لینکدین ارسال به تلگرام
قبلی حسین رحمانیان سرپرست مرکز روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی شد؛ روابط عمومی، راوی شفاف‌سازی و تحول اداری
روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی با مدیریت جدید، نقش کلیدی در شفاف‌سازی، پاسخگویی و روایت دستاوردهای تحول اداری ایفا خواهد کرد.
بعدی انتصاب نگار اصغری به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته داژبال استان البرز
نگار اصغری با حکم سرپرست کمیته داژبال البرز، مسئول روابط عمومی این کمیته شد تا تعامل رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی تقویت شود.

نظر بدهید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید

یک × سه =

جدیدترین مطالب

  • انتصاب نگار اصغری به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته داژبال استان البرز
    نگار اصغری با حکم سرپرست کمیته داژبال البرز، مسئول روابط عمومی این کمیته شد تا تعامل رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی تقویت شود.
  • فراخوان بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی؛ رقابت آثار برتر چاپی، دیجیتال و هوش مصنوعی
    بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای معرفی، تقدیر و ارتقای آثار و ابتکارات برتر روابط‌عمومی کشور در حوزه انتشارات چاپی، دیجیتال و تولیدات مبتنی بر هوش مصنوعی است.
  • حسین رحمانیان سرپرست مرکز روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی شد؛ روابط عمومی، راوی شفاف‌سازی و تحول اداری
    روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی با مدیریت جدید، نقش کلیدی در شفاف‌سازی، پاسخگویی و روایت دستاوردهای تحول اداری ایفا خواهد کرد.
  • محورهای دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با رویکرد «روابط‌عمومی پیش‌بین» اعلام شد
    دهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با تمرکز بر «روابط‌عمومی پیش‌بین» و پنل‌های تخصصی، مهرماه ۱۴۰۴ در تهران برگزار می‌شود.
  • انتصاب یونس پوررضا به عنوان مدیر روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت نفت پاسارگاد
    یونس پوررضا با حکم مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به عنوان مدیر روابط عمومی، امور بین‌الملل و مسئولیت اجتماعی منصوب شد.
  • آزادی بیان در رسانه‌های بنگلادش؛ واقعیت یا توهم؟
    فضای رسانه‌ای بنگلادش زیر سایه محدودیت‌ها و نگرانی‌های خبرنگاران درباره آینده آزادی بیان قرار دارد.
  • یادداشت | زنان عرب، روایت‌سازان دیپلماسی فرهنگی نوین
    زنان عرب با روایت‌های داستانی دیجیتال خود، به ابزاری قدرتمند برای دیپلماسی فرهنگی، صلح‌سازی و روابط عمومی بین‌المللی در مناطق پر تنش تبدیل شده‌اند.
  • همکاری خلاقانه با هوش مصنوعی: آینده روابط‌عمومی در ۲۰۲۵
    آینده روابط ‌عمومی‌ برای کسانی است که هم‌زمان خلاقیت انسانی و قدرت تحلیلی هوش مصنوعی را ترکیب می‌کنند—و کمپین‌هایی می‌سازند که هم هوشمندتر و هم انسانی‌ترند.
  • چرا مدیریت میانی در عصر هوش مصنوعی دیگر معنا ندارد؟ | ظهور مدیرعامل‌های کوچک در سازمان‌های مدرن
    چرا مدیریت میانی در عصر هوش مصنوعی دیگر معنا ندارد؟ | ظهور مدیرعامل‌های کوچک در سازمان‌های مدرن
  • بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • عضویت در بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • ارسال خبر به شارا
  • عکس های روابط عمومی
  • ویدئوی های روابط عمومی
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • اخبار روابط عمومی
  • مقالات روابط عمومی
  • تازه های نشر روابط عمومی
  • انتصابات روابط عمومی
  • جهان روابط عمومی
  • ارتباطات و روزنامه نگاری
  • اخبار بانک و بیمه
  • روابط‌ عمومی
  • روابط عمومی ایرانی
  • فناوری نو و هوش مصنوعی
  • مسئولیت اجتماعی و ESG
  • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
  • تبلیغات و بازاریابی
  • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
  • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
  • فروشگاه روابط عمومی
  • کنفرانس بین ‌المللی روابط عمومی ایران
  • جشنواره مردم داری ایران
  • جوایز صنعت روابط عمومی ایران
  • اجلاس ملی مدیران روابط‌ عمومی
  • رخداد ملی روابط‌ عمومی
  • روز جهانی روابط‌ عمومی
  • جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی
شارا شارا
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. © 2024– 2015