شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روابطعمومی (PR) تحول عمیقی را در عصر دیجیتال تجربه کرده است و PR 2.0 را به وجود آورده است. این تکامل نشاندهنده تغییر از شیوههای سنتی روابطعمومی به رویکردی پویاتر و دیجیتالی است. PR 2.0 از قدرت اینترنت، رسانههای اجتماعی، تجزیه و تحلیل دادهها و محتوای تعاملی برای شکل دادن به درک عمومی و افزایش شهرت برند استفاده میکند.
اکوسیستم دیجیتال ویژگی اصلی PR 2.0 است. این شامل وبسایتها، سیستم عاملهای رسانههای اجتماعی، وبلاگها، انجمنهای آنلاین و محتوای چند رسانهای است.
این اکوسیستم به سازمانها اجازه میدهد تا در زمان واقعی با مخاطبان هدف خود درگیر شوند و یک چشمانداز روابطعمومی تعاملی تر و پاسخگوتر ایجاد کنند.
نویسنده: رینالدو لوگتو جونیور
21 سپتامبر 2023
منبع: manilatimes
انتهای پیام/
|
نظر بدهید