طرح‌های اشتراک پولی جدید توییتر

ایلان ماسک، مالک توییتر، برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی دو طرح اشتراک پولی جدید برای کاربران فاش کرد.

به گزارش شارا به نقل از نیویورک‌پست، این طرح‌ها شامل یک طرح ارزان‌تر با همه ویژگی‌ها، اما بدون کاهش در تبلیغات و یک طرح گران‌تر، اما بدون تبلیغات است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ایلان ماسک، مالک توییتر، برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی دو طرح اشتراک پولی جدید برای کاربران فاش کرد.

به گزارش شارا به نقل از نیویورک‌پست، این طرح‌ها شامل یک طرح ارزان‌تر با همه ویژگی‌ها، اما بدون کاهش در تبلیغات و یک طرح گران‌تر، اما بدون تبلیغات است.

ماسک همچنین اعلام کرد که توییتر شروع به دریافت 1 دلار در سال از کاربران جدید در نیوزلند و فیلیپین کرده است تا قفل ویژگی‌های مهم مانند ارسال پست و تعامل با سایر کاربران را باز کند.

این تغییرات در حالی صورت می‌گیرد که طبق گزارش‌ها، ترافیک وب به توییتر در ماه سپتامبر نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش یافته است. این کاهش ترافیک بیشتر از کاهش ترافیک 100 شبکه و انجمن رسانه‌های اجتماعی برتر است.

با توجه به این کاهش ترافیک، برخی از کارشناسان معتقدند که طرح‌های اشتراک جدید ماسک ممکن است نتوانند به بهبود وضعیت توییتر کمک کنند. آنها معتقدند که کاربران ممکن است از پرداخت هزینه برای دسترسی به ویژگی‌های اساسی توییتر منصرف شوند.

با این حال، ماسک و مدیرعامل توییتر، لیندا یاکارینو، ادعا کرده‌اند که میزان استفاده از توییتر در سطح بی‌سابقه‌ای است. آنها می‌گویند که این پلتفرم همچنان محبوب است و طرح‌های اشتراک جدید به آن کمک خواهند کرد تا در آینده رشد کند.

 

انتهای پیام/