شعار تبلیغاتی بانک ملی باز هم تغییر کرد

  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) پس از فساد مالی بزرگ یانک که سال گذشته روی داد شعار تبلیغاتی این بانک تغییر پیدا کرد.

این بانک شعار هفتاد ساله خود را که در آن عنوان شده بود “هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد” را از تبلیغات محیطی و تلویزیونی خود حذف کرده بود.

این اقدام در پی احیای اعتماد دوباره به بانک ملی در بین مردم انجام شده بود که سال گذشته واکنش بهمنی رئیس سابق کل بانک مرکزی را نیز در پی داشت که حذف شعار هفتاد ساله یک بانک کار درستی نیست.

این بانک، ملی است” شعر تبلیغاتی بود که سال گذشته در تبلیغات تلویزیونی و محیطی دیده می شد.با روی کار آمدن دولت یازدهم و انتصاب همتی به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملی به نظر می رسد شعار تبلیغاتی این بانک به شعار هفتاد ساله خود تغییر پیدا کرده است.

 

این بانک در جدیدترین تبلیغات تلویزیونی خود با کمی تغییر این شعار را برگزیده است:”هر جا سخن از اعتماد است، باز هم نام بانک ملی ایران می درخشد” که در این تبلیغات کلمه باز هم اضافه شده است