شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || اُدویر با مدیران برخی از آژانسهای روابط عمومی برتر که نماینده بخش خدمات مالی هستند، مصاحبه کرده است تا ببیند چه عواملی بر عملکرد آنها در سال ۲۰۲۴ تأثیر گذاشته و در بحبوحه عدم قطعیتهای دولت دوم ترامپ، چه روندهایی را در افق پیشبینی میکنند.
این مصاحبهها نشان میدهند که آینده در این صنعت در میان نوسانات سیاسی و اقتصادی نامشخص است، اما شرکتها به استراتژیهای هوشمندانه برای حفظ موقعیت خود در این دوران تغییرات در حال انطباق هستند.
شرکتهای روابط عمومی فناوری ۱.۶ درصد افزایش یافتند
۱۰ شرکت برتر در رتبهبندی شرکتهای روابط عمومی فناوری اُدویر از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴ شاهد افزایش ۲.۵۳ درصدی در هزینههای خالص خود بودند. در مجموع، این افزایش در درآمد شرکتها به میانگین ۱.۶۱ درصد رسید که نشاندهنده رشد پایدار در این بخش است.
شرکتهای روابط عمومی حوزه سلامت، رشد ۳.۸ درصدی را در سال ۲۰۲۴ تجربه کردند
۷۵ شرکت برتر روابط عمومی در حوزه سلامت که توسط اُدویر رتبهبندی شدهاند، افزایش ۳.۸ درصدی در درآمد حاصل از کارمزد در سال ۲۰۲۴ را گزارش کردند که به مجموع ۱.۷ میلیارد دلار رسید. این عملکرد رشد قابل توجهی را نسبت به کاهش ۱.۵ درصدی درآمد گزارش شده در سایر آژانسها نشان میدهد.
کاهش ۱.۵ درصدی درآمد شرکتهای روابط عمومی در سال ۲۰۲۴
طبق گزارش ۱۳۳ شرکت مستقل که توسط اُدویر رتبهبندی شدهاند، شرکتهای روابط عمومی در سال ۲۰۲۴ با کاهش ۱.۵ درصدی درآمد حاصل از کارمزدها مواجه شدند و به مجموع ۴.۷ میلیارد دلار رسیدند. این کاهش به دلیل عدم قطعیتهای اقتصادی و رویکرد محتاطانه مشتریان در قبال هزینهها بود.
شرکتهای روابط عمومی نیویورکی در رتبهبندیهای اُدویر پیشتاز هستند
شرکتهای روابطعمومی مستقر در نیویورک اکثریت شرکتهای برتر روابط عمومی در رتبهبندیهای اُدویر را تشکیل میدهند. از ۱۳۳ شرکت برتر روابط عمومی در این رتبهبندی، ۳۲ شرکت از ۳۸ شرکت در منطقه نیویورک/نیوجرسی یا منهتن مستقر هستند یا در آنجا حضور دارند. این نشاندهنده قدرت و تأثیرگذاری بخش روابط عمومی در این منطقه است.
انتهای پیام/
نظر بدهید