سیستم مدیریت اطلاعات یکی از نیازهای واقعی روابط‌عمومی است

رسول رحمتی – علم و هنر روابط‌عمومی که یک علم میان رشته‌ای است و از تمامی شاخه‌های علمی بهره می‌گیرد و با هنر نیز تلفیق شده است و در نظام سازمانی و اداری ایران نیز باید بیشتر به آن توجه شود؛ چراکه می‌تواند باعث ارتقاء سازمان در بخش‌های مختلف شده و به شکوفایی اهداف نهاد و سازمان خصوصی، عیر خصوصی و دولتی کمک شایانی داشته باشد؛ بنابراین نباید از این علم فاقل شد و باید جهت ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی در کشور در سطح مدیرت‌های کلان کوشید.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| سیستم مدیریت اطلاعات یکی از نیازهای واقعی روابط‌عمومی استگروه استان‌های دفاع‌پرس – «رسول رحمتی» معاون روابط‌عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس؛ کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی در هر نهاد و دستگاهی که مشغول به خدمت باشند، آن سازمان را پویا می‌کنند و قلب تپنده آن‌جا هستند. هر دستگاهی با نهاد بنیادی روابط‌عمومی، زنده است و همه این را خوب می‌دانند.
 
 سیستم مدیریت اطلاعات یکی از نیازهای واقعی روابط‌عمومی امروز در کشور است و نمی‌وان چنین ضرورت مهمی را نادیده گرفت؛ چرا‌که توسعه تکنولوژی‌های اطلاعاتی همچون اینترنت، ماهواره‌ها و رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مطبوعات آزاد و محلی و به‌طور کلی ایجاد پایگاه‌های منظم اطلاع‌رسانی در جامعه، همراه با فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح می‌تواند یکی از اقدامات در جهت رشد نظام ملی اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در کشور شود؛ بنابراین روابط‌عمومی در هر سازمان، یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین واحدهای سازمانی به‌منظور اطلاع‌رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن نقش مهمی ایفا می‌کنند.
 
 این واحد سازمانی می‌تواند رهروی تغییرات در سازمان باشد و با آموزش و ابزارهایی که در اختیار دارد، آگاهی‌های لازم را برای تسریع روند تغییرات ارائه نماید؛ بنابراین اگر استفاده از فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات را در یک تغییر بنیادی، موثر و مثبت بدانیم، با این پذیرش، روابط‌عمومی جلوه‌ای نوین می‌یابد که یکی از راه‌های ارائه این جلوه تغییر روابط‌عمومی از حالت سنتی به الکترونیک است.
 
 علم و هنر روابط‌عمومی که یک علم میان رشته‌ای است و از تمامی شاخه‌های علمی بهره می‌گیرد و با هنر نیز تلفیق شده است و در نظام سازمانی و اداری ایران نیز باید بیشتر به آن توجه شود؛ چراکه می‌تواند باعث ارتقاء سازمان در بخش‌های مختلف شده و به شکوفایی اهداف نهاد و سازمان خصوصی، عیر خصوصی و دولتی کمک شایانی داشته باشد؛ بنابراین نباید از این علم فاقل شد و باید جهت ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی در کشور در سطح مدیرت‌های کلان کوشید.
 
 https://defapress.ir