سومین کنفرانس جهانی روابط عمومی استانبول

هلدینگ بین المللی متاکو – داناک با همراهی شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) ـ در نظر دارد شرایط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شرکت در کنفرانس جهانی روابط عمومی که در تاریخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه با حضور سخنرانان مطرح نظیر: رئیس ارتباطات گوگل، شل، ویزا، رولز رویس، مدیر عامل هنکل، مدیران ارتباطات و فروش شرکتهای بزرگ بین المللی برگزار می گردد، فراهم نماید.

سومین کنفرانس جهانی روابط عمومی استانبول

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هلدینگ بین المللی متاکو – داناک با همراهی شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی آزادی (آیتو) ـ در نظر دارد شرایط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شرکت در کنفرانس جهانی روابط عمومی که در تاریخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه با حضور سخنرانان مطرح نظیر : رئیس ارتباطات گوگل،شل، ویزا، رولز رویس، مدیر عامل هنکل، مدیران ارتباطات و فروش شرکتهای بزرگ بین المللی برگزار می گردد ، فراهم نماید.

این رویداد مهم بین المللی به آخرین نوآوری های روابط عمومی و گرایش های ارتباطی، با تمرکز ویژه بر مدیریت شهرت، ارتباطات بحران، رسانه های اجتماعی و تقویت بهره وری از منابع سازمانی می پردازد. همچنین با توجه به برگزاری منظم این کنفرانس در بیش از 16 کشور دنیا، تسهیل در توسعه روابط بین المللی و به روز نگه داشتن دانش و معلومات مربوطه از مهمترین دست آوردهای قابل پیش بینی می باشد.

 

اهداف کنفرانس :

استفاده از ایده های خلاق و بدیع در راستای مدیریت بحران و ممانعت از فرسودگی شغلی

القاء و تشویق مدعوین به ارتباطات و روابط عمومی آکادمیک

شاخص نمودن استراتژی های خلاقانه و الهام بخش

تأثیر ارتباطات و روابط عمومی در فراهم نمودن دستیابی به برند برتر

بحث تعاملی با سخنرانان و تبادل نظر

 

موضوعات و محورها :

کشف ایده های خلاق و متفکرانه در دنیای ارتباطات

آشنایی با روشهای بدیع و خلاق و تجربیات کارآمد در تجارت آینده

کشف ایده های جدید و جایگزین نمودن آن با روشهای

تمرکز روی مدیریت شهرت ـ ارتباطات بحران و رسانه های اجتماعی

ارائه آخرین روشهای برقراری ارتباط و روابط عمومی

ارتباط با برخی از موثرترین و روشنفکترین افراد موفق در دنیای تجارت

تأثیر ارتباطات و روابط عمومی در نائل شدن به برند برتر

حضور بازاریابان و متخصصین علوم ارتباطات و روابط عمومی از بیش از 30 کشور مختلف شامل:

ترکیه ـ آذربایجان ـ گرجستان ـ امارات ـ بحرین ـ قطر ـ عربستان سعودی ـ روسیه ـ بلغارستان و صربستان

حضور سخنرانان مطرح نظیر رئیس ارتباطات گوگل، مدیر عامل هنکل

آشنایی با ایده های رهبران برندهای معروف نظیر هنکل، P&G ( Procter &Gamble) و گوگل ، شل ، ویزا و

رولز رویس و ….

 

این نشست دو روزه، بهترین فرصت جهت آشنایی با ایده های خلاق و متفکرانه در دنیای تجارت و آشنایی با فرآیندهای نوین جهان در زمینه روابط عمومی می باشد که در محل هتل Pera Palace در استانبول برگزار می شود.

 

منبع: دبیرخانه کنفرانس جهانی روابط عمومی استانبول  (Global PR Summit 3)