شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || سومین جلسه شورای راهبردی روابطعمومی، روز سوم دیماه ۱۴۰۴ به میزبانی روابطعمومی شرکت نفت سپاهان برگزار شد.
در ابتدای این نشست، مهندس احمد بیدی، مدیر روابطعمومی شرکت نفت سپاهان، ضمن معرفی این شرکت و تشریح جایگاه آن در صنعت، گزارشی از فعالیتها و برنامههای روابطعمومی در حوزههای مختلف ارائه کرد.
وی با اشاره به ساختار روابط عمومی شرکت، اعلام کرد که این واحد با ۱۶ نفر نیروی تخصصی، مسئولیت برنامهریزی و اجرای فعالیتهای ارتباطی، رسانهای و فرهنگی را بر عهده دارد.
یکی از محورهای شاخص ارائهشده در این جلسه، معرفی طرح فرهنگی «کتابخوان شو» بود؛ ابتکاری که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرمایه فرهنگی، از ابتدای آذرماه سال جاری در میان خانوادههای کارکنان شرکت نفت سپاهان به اجرا درآمده است.
در ادامه جلسه، اعضای شورای راهبردی پس از بررسی و تبادلنظر درباره شیوهنامه شورای راهبردی روابطعمومی، متن نهایی آن را تصویب کردند. این شیوهنامه بهعنوان چارچوبی برای هماهنگی، سیاستگذاری و تصمیمسازی راهبردی در حوزه روابطعمومی مورد تأکید قرار گرفت.
در پایان این نشست، اعضای شورای راهبردی از نمایشگاه دائمی سپانو در شرکت نفت سپاهان بازدید کردند. این نمایشگاه با هدف ترویج دانش، شفافسازی فرایندها و معرفی توانمندیهای شرکت راهاندازی شده و بهعنوان مرکزی برای نمایش تاریخچه، دستاوردها و فرایندهای تولید بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه فعالیت میکند.
در نمایشگاه سپانو، تاریخچه شرکت از زمان تأسیس در سال ۱۳۷۱، خصوصیسازی در سال ۱۳۸۱ و مسیر رشد آن تا کسب عنوان برترین برندهای صنعتی و دریافت جوایز بینالمللی کیفیت به نمایش درآمده است. همچنین با استفاده از ماکتها، پنلهای توضیحی و ابزارهای چندرسانهای، فرایند تولید محصولات متنوع از روغنهای موتور و صنعتی تا پارافین و گریس، به زبانی ساده و قابل فهم تشریح میشود.
برگزاری دورههای آموزشی تخصصی برای کارکنان، اصحاب رسانه، دانشجویان و پژوهشگران از دیگر ارکان مهم این نمایشگاه است؛ اقدامی که در امتداد سنت دیرینه شرکت نفت سپاهان در آموزش و توسعه دانش تخصصی نیروی انسانی ارزیابی میشود.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمانهای مختلف، میتوانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.
انتهای پیام/

نظر بدهید