سه نشانه غیرقابل انکار از ضعف در مهارت‌های رهبری

مدیران با کارکنان خود به شکلی محترمانه و منصفانه رفتار کنند و به تعادل کار و زندگی اهمیت دهند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مدیریت، اگر روحیه تیم پایین باشد و تعداد استعفاها در حال افزایش باشد، ممکن است نشانه‌ای از یک مشکل بزرگ‌تر باشد: شاید شما به عنوان مدیر مشکل اصلی باشید. در اینجا سه نشانه کلیدی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است مهارت‌های رهبری شما نیاز به بازنگری داشته باشد.

1. شما رفتار قلدری دارید

قلدری در محیط کار نه تنها سمی است، بلکه هزینه‌های زیادی نیز به همراه دارد. تحقیقات نشان می‌دهند که 65 درصد از قلدرها در محیط کار در نقش‌های مدیریتی هستند. برخلاف یک مدیر سرسخت که بازخورد سازنده و هدفمند ارائه می‌دهد، یک مدیر قلدر به انتقادات شخصی و تحقیرآمیز متوسل می‌شود که نتیجه آن تضعیف روحیه و عملکرد کارکنان است.

2. شما بازخورد مثبت ارائه نمی‌دهید

مطالعات نشان می‌دهند که مدیرانی که بازخورد مثبت ارائه می‌دهند، به‌عنوان رهبران مؤثرتر و صادق‌تری شناخته می‌شوند. تیم‌هایی که بازخورد مثبت بیشتری دریافت می‌کنند، عملکرد بهتری دارند و موفقیت مالی بیشتری برای شرکت به ارمغان می‌آورند.

3. به تعادل کار و زندگی کارکنان اهمیت نمی‌دهید

مدیرانی که از کارکنان انتظار دارند همیشه در دسترس باشند و ساعات طولانی کار کنند، به‌طور ناخودآگاه سلامت و کارایی آنها را به خطر می‌اندازند. تحقیقاتی نشان داده‌اند که ساعات کاری طولانی می‌تواند با افزایش فشار خون، استرس، و عادات ناسالم ارتباط داشته باشد.

برای بهبود این مسائل، ضروری است که مدیران با کارکنان خود به شکلی محترمانه و منصفانه رفتار کنند و به تعادل کار و زندگی اهمیت دهند.

نویسنده: Marcel Schwantes
منبع انگلیسی: Inc
منبع فارسی: شارا
تاریخ انتشار: 7 اکتبر 2024

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR