شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– راه حل های تبلیغاتی طبیعی به کسب و کار ها اجازه می دهد که محتوایی را برای ترویج از طریق به اشتراک گذاری در روزآمدهای پروفایل شرکت به اشتراک بگذارند. این کار همچنین باعث می شود که افراد بتوانند از طریق خبرخوان ها خود را به مخاطبان نهایی شان برسانند.
پتانسیل بزرگی برای کسب و کار وجود دارد که می تواند محتوای خبرخوان را در لینکداین حمایت مالی کند. اما دریافت حق تبلیغات طبیعی می تواند همانند تزویر باشد. در اینجا سه کلید برای به حداکثر رسانی اثربخشی روزآمدهای حمایت مالی شده در لینکداین را با هم می خوانیم:
1. محتوایی ارائه دهید که ارزشی را برای مخاطبان شما به همراه دارد.
بر اساس تحقیقات فورستر در سال 2014، انجمن بازاریابی کسب و کار و موسسه مطالعات بازاریابی آنلاین، تعداد کمی به تولید محتوای با کیفیت بالا می پردازند که با خریداران صحبت می کند.
محتوایی که بر محصولات تمرکز نمی کند، اما راه حل هایی برای حل مسائلی که مخاطبان شما با آن روبرو هستند ارائه می دهد، بینش هایی در خصوص ویژگی های رو به جلو یا نکاتی از داده ها بیان می کند و شامل سایر داستان های موفقیت مشتریان می شود که می خواهند یک راه طولانی در کلیک های طراحی شده و پیشروهای واجد شرایط را طی کنند.
2. صدای معتبر و غیر خودخواهانه
یک صدای معتبر و غیر خودخواهانه می تواند مخاطبان هدف را به سمت مورد نظر شما بکشاند. افراد الهام بخشی که با محتوای شما تعامل می کنند و آن را به اشتراک می گذارند، در برابر پیام های بازاریابی تلویزیونی قرار می گیرند. این به صفحات فرود شما کمک می کند که بتوانند افرادی را بپذیرند که به صورت ارگانیک وارد آن شده اند.
سایر باید ها شامل این موارد می شوند: تصاویر تکمیل کننده یا ویدئو نیز به همراه متن خود وارد کنید و همچنین بهینه سازی و حمایت برای مشاهده آسان از دسکتاپ یا لپتاپ، تبلت یا ابزارهای تلفن همراه را فراهم کنید.
3. هدفگیری و آزمون را به عنوان بخشی از استراتژی خودتان قرار دهید.
دفتر تبلیغات و تحقیقات ادلمن در برلند تایید کرد که مرتبط بودن مهمترین عامل حیاتی برای ایجاد علاقه از تبلیغات بومی است. سازمان های تکنولوژی بی تو بی (B2B) بازخورد بهترین را از روزآمدهای حمایت مالی شان دریافت می کنند اگر محتوا و عنوان شغلی ویژه، محل و صنعت عمودی را به صورت شخصی شده ارائه دهند.
شرکت ها دیگر نیازی به آشکار کردن هر روزآمد خود در پروفایل شرکت ندارند و همچنین پیام های آزمایشی و تنظیم شده به طور همزمان برای مخاطبان طراحی شده تا بتواند عملکرد کمپین را بهبود بخشد.
لینکداین ابزارهای قدرتمندی را برای کمک به روابط طبیعی شرکت های بی تو بی (B2B) و پیشبرد نسب آنها ارائه می دهد. آیا شما ترکیب تبلیغات طبیعی را در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود در نظر گرفته اید؟ چه چیزهای دیگری ممکن است در این بحث حیاتی باشد که فکر می کنید در این یادداشت نیامده است؟
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید