سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲ ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود

این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط‌عمومی، آموزش‌های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط‌عمومی به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، گاه‌نویسی تاریخ روابط‌عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط‌عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جمله‌های کلیدی و راهگشای آن و ده‌ها محتوای ارزشمند دیگر است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) ||سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود.

 

به گزارش شارا، این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط‌عمومی، آموزش‌های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط‌عمومی به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، گاه‌نویسی تاریخ روابط‌عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط‌عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جمله‌های کلیدی و راهگشای آن و ده‌ها محتوای ارزشمند دیگر است.

این سالنامه که در طی 10 سال گذشته برای شاغلان روابط‌عمومی به عنوان یک دایره‌المعارف شناخته می‌شود دارای بخش‌های مختلف زیر است:

– روزنگار روابط‌عمومی ایران
– روابط‌عمومی ایران از نگاه صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان

– آشنایی با فرصت‌های هوش مصنوعی مولد برای روابط‌عمومی‌ها
– آشنایی با رویدادهای مهم روابط‌عمومی
– چکیده‌ای از مهم‌ترین اندیشه‌های تاثیرگذار در حوزه‌های روابط‌عمومی و هوش مصنوعی مولد
– ثبت نشان‌های افتخار حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات در «سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران»
– معرفی تازه‌های نشر
– مطالب آموزشی و کاربردی
– برش‌هایی از فنون کاربردی روابط‌عمومی
– مروری بر مهم‌ترین رویدادهای سال روابط‌عمومی

دهمین شماره سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی نفیس به صورت کاملا تخصصی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.

 

از همه مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی دعوت می‌کنیم تا در انتشار «سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران» مشارکت کنند. این سالنامه یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است و به ثبت رویدادهای روابط‌عمومی ایران کمک می‌کند.

 

از این‌رو، از روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها و سایر علاقمندان دعوت می‌شود تا با مشارکت در یکی از قالب‌های زیر، ما را در انتشار این سالنامه یاری دهند:
 
 اسپانسر مالی: با پرداخت مبلغی به عنوان اسپانسر مالی، می توانید نام و لوگوی سازمان خود را در سالنامه درج کنید.
 ارائه خدمات رایگان و تهاتری: با ارائه خدمات تهاتری، مانند چاپ، طراحی، عکاسی، ترجمه و غیره، می‌توانید به انتشار سالنامه کمک کنید.
 حمایت معنوی: با انتشار اطلاعیه یا خبر در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود، می‌توانید از انتشار سالنامه حمایت کنید.
 
 در صورت تمایل به همکاری، لطفاً با شماره تلفن [66943670] یا ایمیل [info@kpri.ir] تماس حاصل فرمایید.

 

انتهای پیام/