سازمان های اندازه گیری در حال ظهورند

فن آوری برای اندازه گیری میزان تاثیر روابط عمومی – به گزارش گروه ترجمه شارا، خانم اولومید اوجو رئیس بازاریابی و ارتباطات شرکت Stanbic IBTC، جلسه ماهانه صبحانه انجمن مشاوران روابط عمومیِ نیجریه ضمن بیان این مطلب گفت: فن آوری هایی وجود دارد که می تواند برای اندازه گیری روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرد.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مشاوران روابط عمومی (PR) اصرار به انتخاب فن آوری برای اندازه گیری میزان تاثیر PR بر کسب و کار مشتریان خود دارند.


 به گزارش گروه ترجمه شارا، خانم  اولومید اوجو رئیس بازاریابی و ارتباطات شرکت Stanbic IBTC، درجلسه ماهانه صبحانه انجمن مشاوران روابط عمومیِ نیجریه ضمن بیان این مطلب گفت: فن آوری هایی وجود دارد که می تواند برای اندازه گیری روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرد.


او گفت: “ما اگر به کار خود توجه نکنیم، اعتبارمان را از دست می دهیم“، و اضافه کرد که سازمان های اندازه گیری در حال ظهورند.


اولومید اوجو اهمیت اندازه گیری را تایید کرد و گفت: مشتریان مایل نیستند بابت تحقیقات هزینه پرداخت کنند.