شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مشاوران روابط عمومی (PR) اصرار به انتخاب فن آوری برای اندازه گیری میزان تاثیر PR بر کسب و کار مشتریان خود دارند.
به گزارش گروه ترجمه شارا، خانم اولومید اوجو رئیس بازاریابی و ارتباطات شرکت Stanbic IBTC، درجلسه ماهانه صبحانه انجمن مشاوران روابط عمومیِ نیجریه ضمن بیان این مطلب گفت: فن آوری هایی وجود دارد که می تواند برای اندازه گیری روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرد.
او گفت: “ما اگر به کار خود توجه نکنیم، اعتبارمان را از دست می دهیم“، و اضافه کرد که سازمان های اندازه گیری در حال ظهورند.
اولومید اوجو اهمیت اندازه گیری را تایید کرد و گفت: مشتریان مایل نیستند بابت تحقیقات هزینه پرداخت کنند.
|
نظر بدهید