رییس شورای سیاستگزاری "نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری": باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم

باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم و این صیانت یعنی داشتن دغدغه. مادامی که به روابط عمومی دغدغه نداریم، مسلم است که توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیرکل زوابط عمومی بانک دی در دومین نشست شورای سیاست‌گذاری “نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری”، با بیان این مطلب گفت: فعالیت در روابط عمومی یک وظیفه است و همه ما باید آموزش بینیم چرا که هر اندازه در این زمینه آموزش بینیم، بیشتر با حرفه روابط عمومی آشنا می شویم. اما یک اصل مدیریتی در کنار آن نیز هست اگر نتوانیم از دانش و مهارت در این زمینه استفاده کنیم چه بسا شاید نتوانیم از جایگاه روابط عمومی به درستی صیانت کنیم. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

ابراهیم صفرلکی افزود: باید از جایگاه روابط عمومی صیانت کنیم و این صیانت یعنی داشتن دغدغه. مادامی که به روابط عمومی دغدغه نداریم، مسلم است که توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت. لذا مدیران روابط عمومی باید تلاش کنند در این جلسات حضور پر رنگ تری داشته باشند. اگر فرار است در  روابط عمومی به درستی نقش آفرینی کنیم، اولین نقش آفرینی برگزاری این همایش است.

 

رییس شورای سیاستگزاری “نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری” با اشاره به این مطلب که باید از دریچه روابط عمومی به امور بنگریم، گفت: موضوع دیگری که بایستی در برگزاری این همایش مدنظر قرار گیرد تجلیل از پیشکسوتان روابط عمومی است. اگر نتوانیم از بزرگان خود تجلیل کنیم یک علامت سوال بزرگ ایجاد می شود.

 

صفرلکی در پایان اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب بتوانیم حضور چشمگیر مدیران عالی بانک ها و سایر شخصیت های برجسته را در این همایش داسته باشیم تا نقش و کارکرد روابط عمومی بیش از پیش تبیین شود.