رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی: روابط‌ عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است

محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست شورای روابط‌عمومی این نهاد با اشاره به فعالیت 6 ماهه وی در زمان تصدی ریاست این واحد، به بررسی نقاط قوت و ضعف و شفاف سازی فعالیت حوزه های مختلف جهاددانشگاهی پرداخت.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مرادی در نشست شورای روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: روابط‌عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است.
 
 به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست شورای روابط‌عمومی این نهاد با اشاره به فعالیت 6 ماهه وی در زمان تصدی ریاست این واحد، به بررسی نقاط قوت و ضعف و شفاف سازی فعالیت حوزه های مختلف جهاددانشگاهی پرداخت.
 
 وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد فعالیت حوزه روابط‌عمومی و ریاست این واحد سازمانی، اظهارکرد: روابط‌عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است.
 
 مرادی با اشاره به تنوع بالا و گسترش فعالیت حوزه روابط‌عمومی، خاطرنشان کرد: با توجه به کار تخصصی، با کمبود نیروی انسانی در این حوزه مواجه ایم.
 
 وی بر لزوم ایجاد فضای نقدپذیری توسط روابط‌عمومی در تمامی حوزه این سازمان تاکید کرد و افزود: نگاه نقادانه باید با دیدگاه فرهنگی و منصفانه و در راستای رشد و ارتقاء سازمان انجام شود.
 
 رئیس جهاددانشگاهی استان در ادامه تولید اخبار و پوشش رویدادهای جهاددانشگاهی را نقطه قوت روابط‌عمومی این واحد سازمانی عنوان کرد و گفت: فعالیت های این نهاد باید در فضاهای مجازی گسترش یابد.
 
 این مقام مسوول بر گسترش تبلیغات فعالیت و ظرفیت های جهاددانشگاهی استان جهت شناسایی و آشنایی مدیران و مردم توسط حوزه روابط‌عمومی تاکید کرد.
 
 در این نشست حقدادی مدیر روابط‌عمومی، میرزایی مسوول دفتر ریاست و آل یاسین کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی این حوزه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص انجام هرچه بهتر فعالیت های جهاددانشگاهی پرداختند.
 
 انتهای پیام/
 
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
 <script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
 <script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>