روند بازاریابی دیجیتال در سال 2018/ نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده

نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده در سال 2018، روند بازاریابی دیجیتال اصلی را در بازاریابی روابط عمومی، اجتماعی و دیجیتال، دوباره تایید می کند، و چندین تصور غلط در مورد اینکه چرا خریداران جدیدترین تکنولوژی شخصی را خریداری می کنند، برطرف می سازد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده در سال 2018، روند بازاریابی دیجیتال اصلی را در بازاریابی روابط عمومی، اجتماعی و دیجیتال، دوباره تایید می کند، و چندین تصور غلط در مورد اینکه چرا خریداران جدیدترین تکنولوژی شخصی را خریداری می کنند، برطرف می سازد.

به گزارش شارا به نقل از BUSINESS WIRE، اطلاعات مربوط به داده های نظرسنجی و بهترین شیوه ها برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و افزایش قصد خرید را می توان در آخرین کتاب الکترونیکی متر (Matter) ” چهار راه مطلع کردن خریداران برای اتصال به نام تجاری شما” پیدا کرد.

یافته های کلیدی این نظرسنجی عبارتند از:
کلام شفاهی و حکومت همیشگی رسانه
• 71 درصد از مصرف کنندگان از طریق دوستان و خانواده در مورد محصولات جدید خبردار می شوند.
• کانال های رسانه ای مهم برای استفاده مصرف کنندگان برای پی بردن به محصولات جدید فناوری عبارتند از:
o تلویزیون (38 درصد)
o سایت های فناوری اطلاعات مانند CNET، PC Mag، The Verge و غیره (36 درصد)
o رسانه های اجتماعی (26 درصد)
o مجلات و سایت های شیوه زندگی اصلی مانند GQ، Buzzfeed و غیره (14 درصد)

بررسی نظرات مشاهیر

• این بررسی همچنین به عادت های خرید نگاه کرده و متوجه شده است که هنگامی که مصرف کنندگان از یک محصول آگاه می شوند، بررسی های آنلاین بیشترین تصمیم های خرید را تحت تاثیر قرار می دهد.
o بررسی محصولات مهمترین عامل تصمیم گیری در خرید (88 درصد)، حتی بیش از نام تجاری (71 درصد) تأثیرات اجتماعی (10 درصد) و تأیید افراد مشهور (5 درصد) است،

56 درصد از مصرف کنندگان نظر سنجی ها را در دستگاه های تلفن همراه خود در حالی که در فروشگاه برای خرید یک محصول هستند، می خوانند.

ویدیوهای محرک تصمیم گیری
• 62 درصد از پاسخ دهندگان ویدیوهای فناوری های مصرف کننده را در YouTube تماشا می کنند، بنابراین برندها باید در اضافه کردن ویدیوهای موبایل دوست به محتوایشان، سرمایه گذاری کنند.
• محبوب ترین ها محتوای ویدئوهای فناوری مصرف کننده عبارتند از:
o ویدیوهای “خود اموز” (52 درصد)
o بررسی محصولات (26 درصد)
o ویدئوهای “فشرده سازی” (25 درصد)

روش تحقیق
Matter پاسخ های 1000 مصرف کننده مستقر در ایالات متحده را در مارس 2018 جمع آوری کرد.