روابط‌عمومی، پل ارتباطی آموزش‌وپرورش با مردم | تأکید مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان بر اطلاع‌رسانی دقیق و کنشگری مسئله‌محور
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، روابط‌عمومی را بازوی ارتباطی و راهبردی دستگاه تعلیم‌وتربیت دانست و بر نقش آن در جنگ رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دقیق تأکید کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کنشگری مساله‌محور مهمترین راهبرد روابط‌عمومی در مجموعه آموزش‌وپرورش است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، ناصر علی‌فر مدیرکل آموزش و پرورش استان روز شنبه ۲۶مهرماه ۱۴۰۴ در بازدید از اداره اطلاع رسانی و روابط‌ عمومی اداره‌کل بیان کرد: در دنیای امروز جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای از جنگ تسلیحاتی نیز مهمتر است چراکه می تواند سرنوشت یک اتفاق را تغییر دهد.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به موقع و دقیق در حوزه اخبار افزود: کارهای خوبی در اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان درحال انجام است. کنشگری مساله محور مهمترین راهبرد روابط عمومی در مجموعه آموزش‌وپرورش است.

علی‌فر یادآور شد: روابط عمومی پُل ارتباطی میان مسئولان و مردم است همانند پنجره‌ای که باید گشوده شود تا صدای ما به مردم برسد و ما نیز از این طریق صدای مردم عزیر به ویژه دانش آموزان، فرهنگیان، اولیا و تمام دغد غه مندان مجموعه تعلیم و تربیت را بشنویم.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای شارا/

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.


.