روابط‌عمومی یکی از بازوهای مدیریت عالی هر سازمان است

مدیر روابط‌عمومی شرکت برق اردبیل گفت : باید به این باور برسیم که روابط‌عمومی در رویکردهای امروزی نقش کلیدی در ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی هر سازمانی دارد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| مدیر روابط‌عمومی شرکت برق اردبیل گفت : باید به این باور برسیم که روابط‌عمومی در رویکردهای امروزی نقش کلیدی در ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی هر سازمانی دارد.
 
 رویا اللهقلی پور در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رابطین روابط‌عمومی و حمایت مدیران گفت : یکی از مهمترین وظایف هر روابط‌عمومی عبارت است از جمع‌آوری اطلاعات و اخبار مربوط به فعالیتها ، اقدامات ، طرحها و برنامه‌های شرکت به‌منظور تنظیم خبر ، گزارش وسیاستهای خبری و در نهایت تبادل اطلاعات.
 
 وی گفت : روابط‌عمومی می بایست با مشتری صادقانه تبادل اطلاعات کرده و با دریافت بازخوردها از مشترکین( ذینغعان) تمام توان خود را در جهت بهبود ارایه خدمات به کار گیرد.
 
 اللهقلی پور افزود: روابط‌عمومی کارآمد، روابط‌عمومی است که ضمن رعایت اصول اخلاقی برای نفوذ در افکار عمومی و هدایت آن، به شکل اصولی رسانه‌ها را در خدمت گرفته و به اصل اطلاع‌ رسانی صادقانه اهمیت دهد.
 
 وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی هنر هشتم محسوب می شود، گفت: کار روابط‌عمومی به صورت شبانه روزی بوده و هر کسی در این حوزه فعالیت دارد واقعا عاشق این حرفه است.
 
 اللهقلی پور ادامه داد: رابطین روابط‌عمومی شهرستان ها باید با خبرنگاران و کانال های پر مخاطب این شهرها ارتباط و تعامل دوسویه داشته باشند و از آنان در انتقال اخبار و اطلاعات شرکت یاری جویند.
 
 مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت : در روز ۱۷ مرداد که مصادف با روز خبرنگار است مراسم تجلیل از خبرنگاران در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار خواهد شد و از واحدها خواست تا آن ها نیز مراسم مشابهی جهت تجلیل از خبرنگاران شهرهای خود برگزار کنند.
 
 در ادامه مدیران واحدها به بیان مشکلات و دغدغه‌های مربوط به حوزه روابط‌عمومی پراخته و نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان نمودند.