روابط عمومی- کنکو و تبلیغ خدمت و محصول

یکی از فعالیت های تبلیغاتی روابط عمومی اکثر سازمان ها، ادارات و شرکت های خصوصی، پخش کالاهای تبلیغاتی می باشد. همانطور که می دانید تبلیغات شرکت ها و سازمان ها خود تا حد زیادی گویای قدرتمندی یک برند و احترام آن به مصرف کننده و مشتریان می باشد... ولی ما این امکان را برای آنها ایجاد کرده ایم که تبلیغات خود را بر روی کالاهای با کیفیت روز دنیا و با قیمتی بسیار مناسب تر از آن انجام دهند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


ضمن معرفی خودتان بفرمایید این شرکت در چه سالی و چگونه ایجاد شد؟
محمود رضا صنعتکارم متولد خرداد 1349 در شهر آبادان دارای کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی.
نمایندگی شرکت کنکو کانادا را توانستیم در سال 1384 اخد کنیم که از سال 84 تا 91 تمامی محصولات این شرکت در ایران توسط ما وارد و عرضه می شد و هیچ محصولی در ایران تولید نمی شد تا اینکه در سال 91 و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و سرمایه ایرانی، تمام تلاش خود را بکار گرفتیم که پس از مذاکرات متعدد با شرکت کنکو کانادا توانستیم مجوز تولید محصولات این شرکت را در ایران اخذ کنیم و بدین ترتیب بود که کارخانه کنکو در محل شهر صنعتی شهرستان یزد احداث شد و از سال 92 تاکنون توانسته ایم تمامی محصولات کنکو کانادا را با همت مهندسان و تولید کنندگان ایرانی تولید و وارد بازار کنیم.

آیا کیفیت محصولاتی که در ایران تولید می گردد با کیفیت محصولاتی که در کارخانه اصلی تولید می گردد قابل رقابت است و آیا ضمانتی برای کیفیت محصولات تولیدی ایرانی وجود دارد؟
محصولاتی که در ایران تولید می گردد با تکنولوژی مدرن کانادا، مهندسی آلمان، دقت سوئیس و همت و تخصص ایرانی در حال تولید می باشد و به جرات می توانم بگویم که کیفیتی که در محصولات تولیدی ما وجود دارد از کیفیت محصولات تولیدی کارخانه اصلی بالاتر است چرا که زمانی که ما کارخانه کنکو را در ایران راه اندازی کردیم از تکنولوژی بالاتری نسبت به کارخانه اصلی بهره گرفتیم و داشتن دو سال گارانتی برای محصولات نوشت افزار این شرکت که برای اولین بار در صنعت نوشت افزار ایران و شاید جهان اتفاق افتاده است، خود گویای کیفیت محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

در حال حاضر چه محصولاتی تولید می کنید و در چشم انداز آینده این کارخانه چه محصولاتی را در دست مطالعه برای تولید داخلی دارید؟
در حال حاضر خودکارهای کنکو در سیزده رنگ مختلف، انواع ماژیک و پاک کن تولید می شود و خطوط تولید انواع گواش، مداد رنگی و مداد سیاه نیز در دست اجراست که در آینده نزدیک وارد بازار ایران خواهد شد.

با توجه به کیفیت و گارانتی محصولاتتان، آیا از نظر قیمت فروش محصولات تان قابل رقابت با محصولات داخلی و خارجی می باشد؟
واقع امر این است که این محصولات در کیفیتی برابر با محصولات تولیدی در اروپا و آمریکا می باشد و از لحاظ قیمتی در سطح پایین تری نسبت به آنها می باشد ولی در بازار ایران نیز این تفاوت قیمت چندان محسوس نبوده و به نسبت کیفیتی که در مجصولات تولیدی ما وجود دارد با مناسبترین قیمت وارد بازار می شود.

چنانچه مستحضر هستید یکی از مشتریان اصلی شما در حوزه فروش، می تواند روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تولیدی باشد که در زمینه تبلیغ محصولات خود می توانید با آنها در ارتباط باشید. مجموعه تحت مدیریت شما چه کمکی می تواند در این حوزه به روابط عمومی ها داشته باشد؟
یکی از فعالیت های تبلیغاتی روابط عمومی اکثر سازمان ها، ادارات و شرکت های خصوصی، پخش کالاهای تبلیغاتی می باشد. همانطور که می دانید تبلیغات شرکت ها و سازمان ها خود تا حد زیادی گویای قدرتمندی یک برند و احترام آن به مصرف کننده و مشتریان می باشد. تاکنون اکثر این سازمان ها تبلیغات برند خود را بر روی کالاهای بی کیفیت چینی انجام می دادند ولی ما این امکان را برای آنها ایجاد کرده ایم که تبلیغات خود را بر روی کالاهای با کیفیت روز دنیا و با قیمتی بسیار مناسب تر از آن انجام دهند. در حال حاضر این سفارشات در طرح، رنگ و مدل پیشنهادی خود شرکت و با کیفیتی بسیار خوب و قیمتی مناسب تولید می گردند.

شرکت شما تاکنون چه استاندارد ها و افتخاراتی را بدست آورده است؟
این شرکت تاکنون تمامی استاندارد های ایران را کسب کرده است علاوه بر آن استاندارد EN71 اروپا که یکی از سخت گیرانه ترین استانداردهای اروپایی در صنعت نوشت افزار برای کودکان است و کالا را از لحاظ بهداشتی، کیفیتی و ایمنی بررسی و تایید می کند را اخذ کرده است.
همچنین دریافت استاندارد ISO 9001 از شرکت BRS کانادا، انتخاب بعنوان واحد نمونه صنعتی و برتر استان و کارآفرین برتر استان و تندیس حمایت مصرف کننده در سال 92 از دیگر افتخارات کسب شده در سال های اخیر محسوب می گردد.
لازم به توضیح است که یکی از اصلی ترین افتخارات ما اشتغال زایی بیش از 350 نفر از جوانان استان یزد بصورت مستقیم و بیش از 1000 نفر بصورت کار در منزل می باشد.

… و سخن پایانی؟
روابط عمومی هر سازمان بعنوان شاخص و زبان گویای آن سازمان می تواند به هر صورتی سازمان خود را معرفی و کیفیت برند خود را به جامعه نشان دهد. چه بهتر است که هزینه محصولات تبلیغاتی خود را در اختیار تولید داخلی قرار دهند که از لحاظ کیفیتی نیز برتر از محصولات خارجی می باشد. این کار ضمن ارتقای کیفیت تبلیغات باعث شکوفایی تولیدات داخلی و اشتغال زایی در کشور خواهد بود.
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199