روابط عمومی چهارمین رکن درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی است

چهارمین نشست روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران، البرز، قزوین و قم برگزار شد.

روابط عمومی چهارمین رکن درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی است

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارمین نشست روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران، البرز، قزوین و قم با حضور سید محمدتقی طباطبایی رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، دکتر صفانیا رئیس واحد تهران شمال، دکتر حسین‌زاده رئیس واحد تهران مرکز و دکتر شمس رئیس واحد تهران جنوب برگزار شد.
در این جلسه قرار شد در راستای درآمدزایی بیشتر واحدها و عدم وابستگی به شهریه، روابط‌عمومی واحدها به این روند درآمدزایی از طرق مختلف کمک کنند. از جمله این روش‌ها، استفاده از فضای داخل واحدها برای تبلیغات است.
در این جلسه واحدهایی که این قابلیت را داشتند، به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان به این جمع‌بندی رسیدند که روابط‌عمومی تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت واحد از یک الگو پیروی کند.
در پایان مقرر شد کمیته‌ای تخصصی برای استفاده از فضاهای تبلیغی واحدها تشکیل شود که هم جزئیات کار را بررسی کند و هم شرکت‌هایی که با دانشگاه آزاد تناسب دارند را برای این تبلیغات انتخاب کند. همچنین مقرر شد اولین دوره آموزشی برای مدیران روابط‌عمومی و کارشناسان آنها شهریور ماه امسال برگزار شود.


طباطبایی: تلاش مضاعف روابط‌‌عمومی‌ها در راستای رسیدن به اهداف ریاست دانشگاه
سید محمدتقی طباطبایی، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه حضور روسای واحدهای تهران شمال، تهران جنوب و تهران مرکز در این جلسه مسئولیت ما را چندبرابر می‌کند، گفت: از تمام همکارانم تقاضا می‌کنم که با توان مضاعف تلاش کنند دانشگاه آزاد به جایگاه اصلی خود برسد.
وی با اعلام این خبر که دانشکده خبر واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد، عنوان کرد: این دانشکده در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای پذیرش خواهد داشت.


شمس: روابط عمومی چهارمین رکن درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی است
دکتر شمس، رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت روابط‌ عمومی تصریح کرد: انتظار روسای واحد از روابط‌عمومی‌ها این است که معرف درستی برای واحدهای دانشگاه آزاد باشند.
وی با بیان اینکه روابط‌ عمومی‌ها باید توانمندی واحدها را اطلاع‌رسانی کنند، گفت: این وظیفه روابط‌عمومی‌هاست که در زمینه‌های مختلف به ویژه در این مقطع که بحث توانمندی‌های آموزشی و ایجاد رشته‌های جدید مطرح است، یک رقابت سالم بین دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها ایجاد کنند.
شمس افزود: ما در دانشگاه آزاد به حق معتقدیم که از بسیاری دانشگاه‌های دیگر برتر هستیم اما مظلومیت ما این است که این موضوع رخ‌نمایی نشده است.
رئیس واحد تهران جنوب با اشاره به رسالت روابط‌عمومی‌ها خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی واحدها باید بتوانند پتانسیل و شایستگی‌های واحدها را به خوبی نشان دهند و این واقعیت را به همه تبیین کنند که دانشگاه آزاد اسلامی بسیار توانمند است.
شمس خطاب به مدیران روابط‌عمومی واحدها ،گفت: شما سخنگوها و حنجره دانشگاه آزاد هستید و رکن چهارم درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی، روابط‌عمومی واحدهاست.


صفانیا: هم‌افزایی روابط‌عمومی واحدها باعث رسیدن به اهداف سازمانی است
دکتر صفانیا، رئیس واحد تهران شمال با بیان اینکه واحدهای تهران شمال، تهران مرکز و تهران جنوب در راستای هم‌افزایی با هم اقدامات موثر زیادی داشته‌اند، گفت: روابط‌عمومی‌ها باید بتوانند با الگو گرفتن از این هم‌افزایی، از پتانسیل‌ها استفاده کنند و در راستای اهداف سازمانی حرکت کنند.


حسین زاده: روابط‌عمومی واحدها، چشم و چراغ واحدها هستند
دکتر حسین‌زاده، رئیس واحد تهران مرکز نیز با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی توسعه تحصیلات تکمیلی در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: روابط‌عمومی واحدها، چشمواحدها و دانشگاه آزاد هستند و باید بتوانند مجموعه دانشگاه را در رسیدن به هدف توسعه تحصیلات تکمیلی یاری کنند.


منبع: آنا