روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه

سرپرست اداره روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه روابط‌عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه است، گفت:روابط عمومی نقش تاثیر گذاری در ارتباط موثر و هدفمند مردم با مسئولان و برعکس ایفا می کند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| سرپرست اداره روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه روابط‌عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه است، گفت:روابط عمومی نقش تاثیر گذاری در ارتباط موثر و هدفمند مردم با مسئولان و برعکس ایفا می کند.


به گزارش شارا به نقل از برگزاری بسیج، عبدالرضا گرزین با بیان اینکه، یکی از ابزار ارتباطات دارای شکل سازمان یافته روابط عمومی است که هم ساختار درون سازمانی و هم وظایف برون سازمانی دارد، افزود: روابط عمومی‌ها وظایف گسترده‌ای را به عهده دارند که انجام آن‌ها به اعمال مدیریت شایسته‌ی یک سازمان یا نهاد کمک خواهد کرد.


وی ضمن بیان این مطلب که آگاه کردن و خبر دادن، ترغیب، تشویق، ترویج و تبلیغ، انجام تحقیقات اجتماعی و افکار سنجی و پیوند آن به منابع سازمان و عموم مردم از مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها است، ابراز داشت: داشتن علم و تخصص در عرصه اطلاع رسانی و تقویت تعامل میان مردم و مسوولان با بیان فعالیت‌های مدیران و مشکلات جامعه از مهمترین مولفه‌های فعالان حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی است.