روابط عمومی های برتر و خلاق انتخاب می شوند

دبیر سومین دوره همایش سرآمدان روابط عمومی،سرآمدی روابط عمومی ها پلی برای استاندارد سازی این حرفه دانست و گفت: این همایش فرصت مغتنمی است تا روابط عمومی های شاخص، خلاق و شایسته را انتخاب کرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–  هوشمند سفیدی روز شنبه، اهداف این همایش را توسعه فرهنگ سرآمدی در حوزه روابط عمومی و معرفی روابط  عمومی های سرآمد و تقدیر از روابط عمومی های برتر برشمرد.

وی گفت: آیین سومین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، با تقدیر از 68 روابط عمومی سرآمد چهارم تیرماه جاری 93 با حضور دست اندرکاران روابط عمومی های کل کشور و شماری از مسئولان کشور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

دبیر کل همایش های بین المللی روابط عمومی های کشور اظهار کرد در این مراسم تقدیر از روابط عمومی ها در 3 سطح تعهد به سرآمدی، تعالی روابط عمومی و اشتهار به سرآمدی و دریافت تندیس انجام خواهد شد.

وی گفت: به 15 روابط عمومی که متعهد شده اند تا نسبت به تطبیق وضعیت خود با 81 شاخص یک روابط عمومی سرآمد اقدام کنند، گواهینامه تعهد به سرآمدی، به 35 روابط عمومی که توانسته اند با اجرای شاخص های مذکور به میانه مسیر سرآمدی برسند، نشان تعالی روابط عمومی و به 18 روابط عمومی که به مرحله اشتهار به سرآمدی رسیده اند و مستحق دریافت تندیس هستند، یکی از تندیس های بلورین، سیمین و یا زرین اعطاء خواهد شد.

دبیر آیین همایش سرآمدان روابط عمومی کشور یادآور شد: این همایش همچنین فرصتی برای آسیب شناسی روابط عمومی ها و حرکت به سمت بهبود و ارائه خدمات بهینه ارتباطی خواهد بود.

سفیدی عدم برنامه ریزی راهبردی ارتباطی، ضعف در مخاطب پژوهشی علمی، فقدان رسانه شناسی علمی، اهتمام نداشتن به پژوهش ارتباطی و عدم رضایت سنجی را مهمترین ضعف روابط عمومی ها دانست.

 

منبع:  ایرنا