روابط عمومی ها چشم و چراغ ادارات و سازمانها هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران روابط‌عمومیها و رابطین خبر در قالب کارگاه های آموزشی با فضای انتخابات آشنا می شوند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران روابط‌عمومیها و رابطین خبر در قالب کارگاه های آموزشی با فضای انتخابات آشنا می شوند.

به گزارش شارا، «حسین مسگرانی» در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و شورای اطلاع رسانی استان بیان داشت: نشست شورای اطلاع رسانی در 5 جلسه برگزار شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آموزش رابطین خبری و مدیران روابط عمومی در اولویت شورای اطلاع رسانی و تبلیغات است، ادامه داد: در ارتفاقات اخیر کشور، رسانه ها و مدیران روابط عمومی ها برخورد بسیار درست و هماهنگی را داشتند.


مسگرانی یادآور شد: هوشیاری روابط عمومی ها و رابطین خبری با هوشیاری در اتفاقات اخیر کشور و سیل در جنوب سیستان و بلوچستان پاسخ درست و سریع به افکار عمومی دادند.


وی با بیان اینکه مدیران باید در مورد جایگاه رسانه ها و روابط عمومی ها توجیح می شوند، افزود: روابط عمومی ها چشم و چراغ ادارات و سازمانها هستند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: رسانه ها با یک اقدام جهادگرانه سیل در سیستان و بلوچستان بولد کردند به طوری که همیاری مردم و وحدت و انسجام در مردم برای کمک به سیل زدگان به وجود آورد.


مسگرانی بر آموزش مدیران روابط عمومی ها و رابطین خبر قبل از انتخابات تاکید کرد و گفت: باید مدیران روابط عمومی ها و رابطین خبر با فضای قبل و بعد از انتخابات آشنا شوند.


به گزارش خبرگزاری شبستان، وی افزود: جلسات شورای اطلاع رسانی به صورت هفتگی برگزار می شود.