روابط عمومی ها درب های خصوصی مدیران برای رسانه ها هستند

عضو هیات مدیره شورای اسلامی شهر مشهد: – در گذشته در سازمان ها برای مدیران ارشد درب های خصوصی وجود داشت که معمولا مدیران ارشد از آن درب ها رفت و آمد می کردند. من معتقد هستم که روابط عمومی ها درب های خصوصی مدیران هستند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) سید جلال فیاضی در گفتگوی اختصاصی با شارا گفت: « باید نقش روابط عمومی ها تسهیل کننده رسیدن رسانه ها به مدیران باشند.»

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
رییس دانشکده خبر مشهد ابراز داشت: «در گذشته در سازمان ها برای مدیران ارشد درب های خصوصی وجود داشت که معمولا مدیران ارشد از آن درب ها رفت و آمد می کردند. من معتقد هستم که روابط عمومی ها درب های خصوصی مدیران هستند. البته در مقطعی در گذشته گاهی وقت ها روابط عمومی ها مانع های خصوصی رسیدن به مدیران می شدند که البته دیگر شاهد یک چنین چیزی نیستیم.»


عضو هیات مدیره شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: «اگر روابط عمومی ها بتوانند این امکان را برای رسانه ها فراهم کنند که دسترسی رسانه ها برای رسیدن به اطلاعات و نقد سازنده و عملکردی نسبت به دستگاه ها فراهم تر شود و تحمل مدیران را نسبت به این نقد بالاتر ببرند، قطعا می توانند یکی از مؤثرترین جایگاه ها برای ارتقاء اطلاع رسانی و ارتباط و تعامل رسانه ها با دستگاه ها باشند.»