روابط عمومی ها باید بر اساس الگوی علمی حرکت کنند

نماینده مردم الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با شارا: – عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با ابراز تأسف از اینکه در برخی ادرات، روابط عمومی ها با استفاه از تبلیغات، نقش مدیر را برجسته می کنند، عنوان کرد:” در بسیاری از ادارات روابط عمومی ها فقط برای مدیر کار می کنند و بیشتر از نقش تبلیغات برای برجسته کردن نقش مدیر استفاده می کنند. در صورتی که سازمان ها نیاز دارند تا کاری را که باید انجام دهند، به خوبی در جامعه مشخص شود.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نماینده مردم الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با شارا به حرکت روابط عمومی ها بر اساس الگوی علمی اشاره کرد و گفت:” روابط عمومی ها باید بر اساس الگوی علمی حرکت کنند، ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشند و از طرف مسئولین حمایت شوند تا بتوانند با اطمینان کافی و امنیت خاطر نقش و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.”


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایرا (شارا)، “محمد تقی توکلی” نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، روابط عمومی را بخش مهم هر سازمان دانست و اظهار داشت:” روابط عمومی می تواند با ایفای نقش خود در جامعه، هم مردم را از خدماتی که انجام می شود آگاه کنند و هم مطالباتی را که مردم از دستگاه مربوطه طلب می کنند را به خوبی انتقال دهد.”


وی افزود:” این ارتباط بین مردم و مسئولین می تواند کار ساز باشد و بسیاری از مشکلات مردم و مسئولین را حل کند که به نفع جامعه است.”


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با ابراز تأسف از اینکه در برخی ادرات، روابط عمومی ها با استفاه از تبلیغات، نقش مدیر را برجسته می کنند، عنوان کرد:” در بسیاری از ادارات روابط عمومی ها فقط برای مدیر کار می کنند و بیشتر از نقش تبلیغات برای برجسته کردن نقش مدیر استفاده می کنند. در صورتی که سازمان ها نیاز دارند تا کاری را که باید انجام دهند، به خوبی در جامعه مشخص شود.”


توکلی با بیان اینکه نقش روابط عمومی آگاه کردن مسئولین نسبت به وظایف آنها است، تصریح کرد:”مسئولین باید بدانند که چه وظایف و مسئولیت هایی دارند که این نقش بسیار مهم بر عهده روابط عمومی ها است تا آنها را نسبت به وظایف خود آگاه کنند.”