روابط عمومی بانک پاسارگاد ایزو 10004:2012 گرفت

روابط عمومی بانک پاسارگاد در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان استاندارد ISO 10004:2012 دریافت کرد .

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) خسرو رفیعی- مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد دریافت استاندارد ISO 10004:2012در زمینه “سنجش رضایتمندی مشتریان” توسط روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، را نشان‌دهنده توجه ویژه و نگاه خاص این بانک به ایشان عنوان کرد.

 

 مشاور مدیرعامل بانک پاسارگاد افزود: بانک‌پاسارگاد در راستای اعتقاد خود مبنی بر این که “مشتری ذات بانک است”، اقدامات مؤثری را برای جلب رضایت ایشان، در قالب مشتری‌مداری، ارایه خدمات و محصولات جدید، نوآوری، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از طریق استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، جمع‌آوری و بهره‌مندی از پیشنهادهای اثربخش از طریق انجام نظرسنجی‌های مختلف از جامعه مشتریان به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده، اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، جمع‌آوری بازخوردهای مشتریان در زمینه‌های مختلف و … انجام داده‌است.

 

وی ادامه داد: انجام ممیزی‌های لازم توسط نمایندگی شرکت ACS انگلستان در خصوص اقدامات مؤثر بانک‌پاسارگاد در جلب رضایتمندی مشتریان و سنجش آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای افزایش اثربخشی و تمدید استاندارد ISO 10004:2012  برای سومین دوره متوالی، شاهد و گواه نگاه ویژه و متفاوت این بانک و روابط‌عمومی، به مشتریان است. تا جایی که ما از شعار “حق با مشتری‌است” عبور کرده و شعار “مشتری ذات بانک است” را سرلوحه امور خود قرار داده‌ایم.

 

گفتنی است: بانک‌پاسارگاد از طریق مرکز اطلا‌ع‌رسانی خود به شماره 82898289 و سیستم بازخورد در سایت به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان است.