شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای پر زرقوبرق بالیوود، کریکت و حتی اینفلوئنسرهای شبکههای اجتماعی، همه علاقه دارند از زندگی شخصی و حرفهای چهرههای مشهور باخبر شوند. برای کنترل اخبار منتشرشده، این افراد از خدمات روابط عمومی (PR) استفاده میکنند. این رویکرد گاهی به نفع آنهاست و گاهی باعث مشکلاتی میشود.
نقش روابط عمومی در سینما
هنگام برنامهریزی برای تبلیغات یک فیلم، آژانس روابط عمومی تضمین میکند که پوشش رسانهای مناسبی در پلتفرمهای مختلف دریافت شود. این شامل برنامهریزی مصاحبهها، انتشار اخبار مرتبط با بازیگران و اجرای تاکتیکهای تبلیغاتی است. هدف اصلی این است که بازیگرانی که برای اولین بار در یک فیلم حضور دارند، پیش از اکران در میان مردم شناخته شوند و برند شخصی آنها قبل از موفقیت فیلم تثبیت شود.
روابط عمومی در دنیای کریکت
کریکتبازان نیز برای مدیریت تصویر عمومی خود، تبلیغات، حضور در شبکههای اجتماعی و تعامل با رسانهها از آژانسهای روابط عمومی کمک میگیرند. این آژانسها به ورزشکاران در حفظ چهرهای مثبت در بین مردم، افزایش ارزش تجاری و بستن قراردادهای تبلیغاتی سودآور کمک میکنند. در نتیجه، این همکاری به افزایش درآمد و فرصتهای شغلی کریکتبازان منجر میشود.
نوشته: شیکا جین
تاریخ: ۸ مارس ۲۰۲۵
منبع: مجله “سرِتا”
انتهای پیام/
نظر بدهید