رشد مولتی‌مدیا

یکی از تفاوت‌های دیگر برای نشریات می‌تواند استفاده از پادکست و ویدئو برای تکمیل گزارش‌های آن‌لاین خبری باشد. متخصصان روابط عمومی، در جای مناسب باید به فکر گنجاندن پادکست در آگهی‌های خود باشند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) یکی از تفاوت‌های دیگر برای نشریات می‌تواند استفاده از پادکست و ویدئو برای تکمیل گزارش‌های آن‌لاین خبری باشد. متخصصان روابط عمومی، در جای مناسب باید به فکر گنجاندن پادکست در آگهی‌های خود باشند.


ویدئو نیز به ویژگی مهمی در بسیاری از سایت‌های خبری تبدیل شده است و همچنین دارایی ارزشمندی در دست روابط‌عمومی‌هاست تا به خبرنگاران پرمشغله ارائه دهند، به خصوص که تمرکز نشریات بر مطالب دیداری افزایش یافته است.