راهنمای موفقیت در بازاریابی تأثیرگذار در سال 2025
بازاریابی تأثیرگذار در سال 2025 رونق بیشتری خواهد گرفت. برای موفقیت در این زمینه، برندها باید به روندهای جدید توجه کرده و ارتباطات واقعی و اصیل با مخاطبان خود برقرار کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بازاریابی تأثیرگذار در سال 2025 به یک صنعت 32.55 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد. این نوع بازاریابی باعث افزایش آگاهی برند، ایجاد اعتماد و در نهایت افزایش فروش می‌شود.

طبق گزارش‌ها، 69 درصد از مصرف‌کنندگان به نظرات تأثیرگذاران بیشتر از اطلاعات برندها اعتماد می‌کنند. 78 درصد از کاربران تیک‌تاک به دلیل محتوای تأثیرگذاران خرید کرده‌اند. بیش از 80 درصد از بازاریاب‌ها این استراتژی را مؤثر می‌دانند.

روندهای کلیدی در سال 2025 شامل رشد پلتفرم لینکدین (LinkedIn)، تجارت اجتماعی (Social Commerce) و محتوای تولید شده توسط کارکنان (EGC) است. برندها باید تأثیرگذاران را در تمام اکوسیستم بازاریابی خود ادغام کنند تا اعتبار برند خود را تقویت کنند. همچنین ترکیب محتواهای ارگانیک و پرداختی برای دستیابی به مخاطبان هدف ضروری است.

برای موفقیت در این حوزه، برندها باید به تأثیرگذاران اجازه دهند خودشان باشند و ارتباطات اصیل برقرار کنند. همچنین قراردادهای واضح و انعطاف‌پذیر برای جلوگیری از مشکلات احتمالی باید در نظر گرفته شود.

نویسنده: کریستین شرپینگ
تاریخ انتشار: 2025
منبع انگلیسی: Maccabee.com
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام/