راه‌حل‌های روابط‌عمومی/4

یک مطالعه شامل داده‌های رفتاری و یک نظرسنجی از 38000 متخصص B2B نشان می‌دهد که هر چه «مخاطبان شما محتوای B2B مصرف‌ بیشتری داشته باشند، احتمال بیشتری دارد که به تصمیم خرید نزدیک‌تر شوند».

 مصرف محتوای B2B به طور مستقیم با قصد خرید مرتبط است
 
 یک مطالعه شامل داده‌های رفتاری و یک نظرسنجی از 38000 متخصص B2B نشان می‌دهد که هر چه «مخاطبان شما محتوای B2B مصرف‌ بیشتری داشته باشند، احتمال بیشتری دارد که به تصمیم خرید نزدیک‌تر شوند».