مصرف محتوای B2B به طور مستقیم با قصد خرید مرتبط است
یک مطالعه شامل دادههای رفتاری و یک نظرسنجی از 38000 متخصص B2B نشان میدهد که هر چه «مخاطبان شما محتوای B2B مصرف بیشتری داشته باشند، احتمال بیشتری دارد که به تصمیم خرید نزدیکتر شوند».
|
مصرف محتوای B2B به طور مستقیم با قصد خرید مرتبط است
یک مطالعه شامل دادههای رفتاری و یک نظرسنجی از 38000 متخصص B2B نشان میدهد که هر چه «مخاطبان شما محتوای B2B مصرف بیشتری داشته باشند، احتمال بیشتری دارد که به تصمیم خرید نزدیکتر شوند».
|
لینک کوتاه: https://www.shara.ir/?p=6012
نظر بدهید