راه‌اندازی کمپین دیجیتال جدید با همکاری استراتژیست‌های برتر سیاسی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || استراتژیست‌های برتر سیاسی از سراسر کانادا و ایالات متحده به SHIFT Media Strategies پیوسته‌اند تا کمپین دیجیتال جدیدی را راه‌اندازی کنند. این شرکت مجموعه‌ای از خدمات خلاقانه را برای مشتریان خود در این دو کشور ارائه می‌دهد.

شرکای این شرکت شامل وزیر سابق فدرال مونت سولبرگ (Mont Solberg) و استراتژیست‌های معروفی مانند کیت مک‌لافلین (Keith McLoughlin)، مت سولبرگ (Matt Solberg) و مایکل سولبرگ (Michael Solberg) هستند.

استراتژیست ارشد حزب محافظه‌کار کانادا، استفان تیلور (Stefan Taylor)، به عنوان مدیر ارشد فناوری این شرکت خدمت می‌کند. همچنین تیموتی گروینگ (Timothy Groening)، مدیر سابق ارتباطات گروه متحد محافظه‌کار در آلبرتا، به عنوان مدیر خلاق SHIFT فعالیت خواهد کرد.

هدف اصلی SHIFT این است که با ترکیب فناوری و خلاقیت، به مشتریان کمک کند تا داستان‌های خود را به طور مستقل بیان کنند و از تحت تاثیر قرار گرفتن روایت‌های دیگران جلوگیری کنند.

شیفت SHIFT از سیستم اطلاعاتی Flashbulb به عنوان یک ابزار انحصاری استفاده می‌کند که به مشتریان کمک می‌کند تا به طور مداوم و به موقع از اتفاقات رسانه‌ای و قانونی مطلع شوند.

فلَش‌بالب به مشتریان این امکان را می‌دهد که گفتگوها را هدایت کرده و از ایجاد مشکلات پیشگیری کنند. این ابزار به‌طور عملی، رسانه‌ها را رصد کرده و به آن‌ها اطلاعات مورد نیاز برای پیش‌بینی و پاسخ‌گویی به موقع ارائه می‌دهد.

شیفت یک شرکت خصوصی در کانادا است که دفاتری در تورنتو و غرب کانادا دارد و در تلاش است تا کمپین‌ها و ارتباطات رسانه‌ای مشتریان خود را متحول کند.

تاریخ انتشار: 13 ژانویه 2025
منبع انگلیسی: SHIFT Media Strategies
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام