راه‌اندازی مرکز شفافیت تبلیغات توسط گوگل

مرکز شفافیت تبلیغات گوگل به شما امکان می‌دهد تبلیغ‌کنندگان را جستجو کنید تا ببینید چه تبلیغاتی و چگونه آن‌ها را اجرا کرده‌اند. اگرچه می‌تواند یک ابزار جدید عالی برای بازاریابان برای انجام تحقیقات رقابتی باشد.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || گوگل از راه‌اندازی مرکز شفافیت تبلیغات خبر داد.
 
  به گزارش شارا، این مرکز به شما امکان می‌دهد تبلیغ‌کنندگان را جستجو کنید تا ببینید چه تبلیغاتی و چگونه آن‌ها را اجرا کرده‌اند.
 
 مرکز شفافیت تبلیغات یک مرکز قابل جستجو از همه آگهی‌های ارایه شده از تبلیغ‌کنندگان تأیید شده است.
 
 در مرکز شفافیت تبلیغات، اطلاعات زیر را می‌توانید بدست آورید:
 – تبلیغاتی که یک تبلیغ کننده اجرا کرده است
 – کدام تبلیغات در یک منطقه خاص نشان داده شده است
 – آخرین تاریخ انتشار آگهی و قالب آگهی.
 
 به عنوان نمونه، تصور کنید که در حال مشاهده یک تبلیغ برای یک محصول مراقبت از پوست هستید که به آن علاقه دارید، اما برند آن را نمی شناسید، یا کنجکاو هستید که بفهمید آیا تبلیغات دیگری از این برند را می شناسید یا خیر؟ 
 
 با مرکز شفافیت تبلیغات، می‌توانید آگهی‌دهنده را جستجو کنید و قبل از خرید یا بازدید از سایت آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 
  هدف این مرکز ارایه اطلاعات و خدمات به مصرف‌کنندگان است، اگرچه می‌تواند یک ابزار جدید عالی برای بازاریابان برای انجام تحقیقات رقابتی باشد.