شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در جریان این بازدیدها، مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقای برند بانک دانست و گفت: یکی از اهداف نظارت ستادی ایجاد یک گفتمان واحد بین اداره کل روابط عمومی حوزه مرکزی و مدیریت شعب استان ها؛ خصوصا روابط عمومی استان می باشد به صورتی که در پیشبرد راهبردهای ارتباطی و اطلاع رسانی بانک، با توجه به شرایط هر استان تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
شیخ الاسلامی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در حال حاضر با اولویت قراردادن سیاست های اقتصاد مقاومتی، کمک به توسعه اقتصادی کشور را در اولویت برنامه های خود قرار داده، خاطرنشان کرد: هر اقدامی در این عرصه باید مبتنی بر روش های علمی و کار مطالعاتی صورت گیرد.
وی هدف از راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی در بانک را راهبرد موثر در فرایند فروش خدمات و محصولات عنوان کرد و از تلاش های این عزیزان در استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی تجربه مشتری را موضوع بسیار مهمی دانست و تصریح کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه های اجتماعی با اشتراگ گذاشتن تجربیات و اطلاعات، تمامی رسانه های پولی را مغلوب کرده اند بنا بر این به مجموعه ای از افراد برای کنترل نقاط تماس به جای یک نقطه کنترل واحد نیاز داریم؛ چرا که باید بدانیم کجا باید تمرکز کرد و چگونه در تحویل بهترین ارزش به مشتریان اقدام کرد.
وی وفادار سازی مشتریان، اعتماد سازی، تعامل سازنده با سپرده گذاران و انتقال خواسته های آن ها به مراجع بالا دستی، مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم سازی، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و مدیریت اطلاع رسانی در شعب را از اهم اهداف ایجاد شبکه همیاران روابط عمومی در بانک مهر اقتصاد برشمرد.
منبع: موج
|
نظر بدهید