رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند

رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان: مدیران روابط‌عمومی رسانه مدار و متولی امر اطلاع رسانی باشند و نه متصدی آن.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط‌عمومی رسانه مدار و متولی امر اطلاع رسانی باشند و نه متصدی آن.

به گزارش شارا، رییس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل استان سمنان از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خواست رسانه محور و رسانه مدار باشند و نه رسانه دار.


حبیب الله خجسته پور با بیان تفاوت های عملکردی میان روابط عمومی ها و خبرگزاری ها گفت: از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم بجای رسانه ها، تحلیل گر اخبار خود نباشند.


وی با تاکید بر لزوم گذر روابط عمومی ها، از سنتی به دیجیتال گفت: همه مدیران روابط عمومی ها و نیز خبرنگاران رسانه ها نیازمند آموزش هستند.


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، معاون سیاسی استاندار سمنان همچنین بر لزوم تعامل میان خبرنگاران و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف اند در مقابل انتشار اخبار خلاف واقع یا علیه یک دستگاه اجرایی، در گام اول نسبت به انتشار تکذیبیه و یا جوابیه اقدام و در صورت نیاز به انجام اقدامات قضایی، حتما این مهم ضمن طرح در شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان و با تایید این شورا انجام شود.