رئیس سازمان استاندارد ایران مطرح کرد: نقش حساس روابط عمومی‌ها در توسعه فرهنگ استاندارد در کشور

نیره پیروزبخت صبح امروز در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل استاندارد کل کشور در بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها آیینه سازمان‌ها هستند، اظهار داشت: سازمان اگر تلاش‌های زیاد و عملکرد مثبتی داشته باشد اما نمود این عملکرد در خارج سازمان مشاهده نشود بی‌نتیجه است.موضوع شناخت در یک سازمان، مسئله‌ای مهم است و برای هر سازمان، روابط عمومی و ارتباطات نقش مهمی در این شناخت دارد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) رئیس سازمان استاندارد ایران بر نقش حساس روابط عمومی‌ها در توسعه فرهنگ استاندارد در کشور تاکید کرد.

به گزارش شارا، نیره پیروزبخت صبح امروز در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل استاندارد کل کشور در بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها آیینه سازمان‌ها هستند، اظهار داشت: سازمان اگر تلاش‌های زیاد و عملکرد مثبتی داشته باشد اما نمود این عملکرد در خارج سازمان مشاهده نشود بی‌نتیجه است. موضوع شناخت در یک سازمان، مسئله‌ای مهم است و برای هر سازمان، روابط عمومی و ارتباطات نقش مهمی در این شناخت دارد.

رئیس سازمان استاندارد ایران تصریح کرد: روابط عمومی در یک سازمان باید مشاور امین برای مدیر باشند و با تحلیل‌های خود پیش‌بینی وقوع حوادث و فعالیت‌ها را نیز داشته باشند. روابط عمومی تنها نقش جزیی برای ارائه خبر ندارد و نباید تنها به حوزه سازمان توجه کند بلکه باید جامع‌نگر باشد و اخبار مرتبط به کار سازمان در دیگر نهادها را نیز دنبال کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید بحران‌ستیز باشد، گفت: روابط عمومی‌های سازمان‌ها باید با آینده نگری و جامع‌نگری که دارند از وقوع اتفاقات ناگوار در عرصه‌های مختلف جلوگیری کنند.

رئیس سازمان استاندارد ایران گفت: اگر روابط عمومی‌ها نتوانند با بحران مقابله کنند، آن خطر و مشکل با سازمان باقی مانده و گسترش می‌یابد و در روند رو به پیشرفت سازمان خلل وارد می‌کند. نقش روابط عمومی‌ها در مجموع نقش مهم و تاثیرگذاری است و می‌توانند در فرهنگ‌سازی موضوع استاندارد نیز نقش خود را ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی گفت: استاندارد باید به تمام تولیدات داخل کشور اشاعه پیدا کند در راستای تحول در سازمان استاندارد ایران، روابط عمومی‌ها باید هماهنگ با این تحول باشند.