دکتر احمد یحیایی ایله‌ای: آینده نگری و فرصت طلبی، بال‌های مدیریت استراتژیک است

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || همایش علمی شبکه روابط ‌عمومی بانک صادرات با حضور مدیران ستادی و استانی و زیرمجموعه بانک در مشهد برگزار شد.

در این همایش دکتر احمد یحیایی ایله ای با تاکید بر اینکه تحلیل شرایط محیطی توسط روابط عمومی مبنای برنامه ریزی هدفمند و استاندارد باشد، گفت: آینده نگری و تمرکز بر فرصتها، بالهای مدیریت استراتژیک است.

مشاور و مدرس روابط عمومی یادآور شد: با برنامه های سلیقه ای و کوتاه مدت نمی توان به اهداف متعالی و قله های ارتباطات سازمانی دست یافت.

یحیایی ایله ای بیان کرد: روابط عمومی مدیریت خوشنامی و شادابی سازمانی است و متاسفانه در این مسیر خیلی عقب هستیم و لازم است بخصوص در حوزه ارتباطات درون سازمانی و مدیریت شادابی سازمانی، برنامه های بلندمدت طراحی و اجرایی گردد.

نویسنده کتابهای علمی روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی یک نهاد اخلاقی است و اخلاق زیربنای رویکرد ارتباطات راهبردی است. لذا نمی توان بدون صداقت و شفافیت کار روابط عمومی را پیش برد.

دکتر یحیایی ایله ای تاکید کرد: قبل از هر چیزی بایستی تفکر استراتژیک در یک روابط عمومی استقرار یابد و روابط عمومی به پایگاه اصلی خود که مردمداری و دفاع از منافع مردم است برگردد.

انتهای پیام/