دومین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد

ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه ی محتوای کاربردی و علمی در زمینه ی روابط عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاران فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی از اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دومین شماره نشریه الکترونیکی راهبرد با مقالات تخصصی این حوزه و اخبار و مطالب متنوع دیگر منتشر شد.

در این شماره می خوانید، موفقیت روابط عمومی ها در گرو استفاده از ارتباطات تصویری، درک نقش روابط عمومی در عصر دیجیتال، مزایای برون سپاری روابط عمومی در سازمان ها، نقش رسانه های جدید در تغییر شکل روابط عمومی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، روابط عمومی سازمانی یا روابط عمومی فردی، کافه ارتباطات راهبرد، معرفی کتاب و ده ها مقاله، مطلب، خبر دیگر و همچنین ارائه گزارشی از رویدادهای روابط عمومی کشو که برگزارشده است و یا معرفی رویدادهایی در روزهای آینده برگزار خواهد شد. در ضمیمه این شماره از نشریه راهبرد گزارش دومین صبحانه کاری روابط عمومی ها هم آمده است.

ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه ی محتوای کاربردی و علمی در زمینه ی روابط عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاران فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی از اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می شود.

 

 

انتهای پیام/