دولت آمریکا دومین شرکت بزرگ روابط عمومی در جهان

بر اساس گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، از سال 2007 بیش از 4 بیلیون دلار در بخش روابط عمومی توسط دولت فدرال آمریکا هزینه شده است. این گزارش حاکی از آن است که دولت آمریکا اکنون دومین شرکت بزرگ روابط عمومی در جهان است.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از truthrevolt، بر اساس گزارشی که ماه گذشته توسط یک سازمان دیده بان غیرحزبی منتشر شد، از سال 2007 بیش از 4 بیلیون دلار در بخش روابط عمومی توسط دولت فدرال آمریکا هزینه شده است. این گزارش حاکی از آن است که دولت آمریکا اکنون دومین شرکت بزرگ روابط عمومی در جهان است.

این گزارش نشان می دهد 4.35 بیلیون دلار صرف دستمزد، پاداش و قراردادهای کاری بیرون از سازمان از سال 2007 تا 2015 شده است.

بزرگترین هزینه کنندگان روابط عمومی؟ مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری ها، ارتش آمریکا، مرکز سوء مصرف مواد و خدمات بهداشت روان، نیروی دریایی و موسسه ملی بهداشت است.

2 بیلیون دلار توسط 132 بنگاه دولتی صرف بستن قرارداد با شرکت های روابط عمومی بیرون از سازمان برای خدماتی نظیر تحقیقات بازاریابی، افکار عمومی، و خدمات روابط عمومی شده است.

در میان شرکت های روابط عمومی که سهم بیشتری را دریافت کردند می توان شرکت جهانی روابط عمومی اوگیلوی با 47.93 میلیون دلار و شرکت فلیشمن هیلارد با 42.4 میلیون دلار را نام برد.

طی 7 سال گذشته موقعیت روابط عمومی دولتی 15 درصد رشد یافته است- یا حدود بیش از 400 کارمند- از 2688 نفر به 3092 نفر رسیده است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)